Nepodprt brskalnik
Spletni brskalnik, ki ga trenutno uporabljate, ni več podprt, zato funkcije tega spletnega mesta morda ne bodo delovale po pričakovanjih. Svetujemo vam, da posodobite na trenutno podprt brskalnik (kot je Chrome, Edge ali Firefox), da izboljšate svojo varnost, hitrost in splošno izkušnjo.
Ključne funkcije
Ta opis je preveden iz angleščine - Originalni opis si lahko ogledate tukaj
Št. izdelka: 79239
Ko je bil Montagnana star samo 15 let, se je preselil v Benetke, sicer znan kot središče izdelave instrumentov. Pred odprtjem lastne trgovine leta 1712 se je Montagnana učil v delavnici Mattea Sellasa. V tem času je Stainerjevo prevladujoče delo pritegnilo oči Montagnane, ki je nato uporabila to, da bi vplivala na svoje delo, kar je očitno v tekočih F-luknjah in visokih luknjah violine iz leta 1721. Montagnanino delo je postajalo vse bolj italijansko in njegovi instrumenti so primerni za soliste. Kljub vsemu težkemu delu, ki je trajalo vse do tega časa, so Montagnanine violončele še vedno njegova najboljša zapuščina in jih strokovnjaki štejejo za podobno kakovost kot Stradivarijevo delo. Montagnana uporablja širok vzorec, z dolgimi lepimi koti in desnimi F-luknjami, ki so sposobne doseči močne in polne tone. Ko so bili violončelski modeli v ospredju beneškega instrumentarija, je Montagnana izkoristil čas za razvoj svoje obrti na tem področju. Njegovi violončeli so bili zelo prepoznavni in so dobro delovali kot koncertni inštrumenti. Čelki proizvajajo visokokakovosten zvok z odlično projekcijo in tonom.
Ebony je priljubljen les, ki je najbolj znan po jasnih in jasnih napadih, ki jih lahko proizvaja. Ta les je na splošno veliko svetlejši od javorja in ima podobno gostoto. Ebony pa ima oilier pore kot javor in ekstra krhka zrna. Zaradi tesnih zrn tovrstna ročica ne zahteva finish. Ta kakovost daje igrišču naravno, gladko in hitro igranje, ki jo imajo mnogi strokovnjaki. Čeprav obstaja veliko vrst lesa, ki se uporabljajo za ustvarjanje fingerboards ebony je najtemnejši od vseh. Les učinkovito deluje v celotnem razponu instrumenta in je zanesljiv že vrsto let.
Uporaba javorja in smreke je preizkušena kombinacija, ki se uporablja v visokokakovostnih violih. Ta kombinacija ustvari osredotočen, močan zvok z veliko telesne in tonalne toplote, ki se bo sčasoma izboljšala. Gozdovi so ročno izbrani glede na njihovo starost in ozkost žita, preden so ročno izrezljani za zvok in videz, poln dediščine. Razdalja med zrni vpliva na resonanco instrumenta, saj ima ožje zrnje bolj odzivni, polni in uteženi zvok z močnim tonskim jedrom. Jabolko in stranice pomagata pri izdelavi viole, ki deluje z ozko smreko, da bi zagotovila edinstven instrument z neverjetno odzivnostjo, projekcijo in polnim tonskim telesom.
Montagnana Cello velikosti 4/4 je idealen za večino igralcev - odrasli in starejši otroci lahko uživajo v udobnem prileganju tega instrumenta. Igralcem ni treba skrbeti za prilagoditev instrumenta svoji velikosti in se lahko osredotočijo samo na glasbeno pripravo.
Solistična series strun je bila zasnovana za tiste, ki želijo, da je vsaka nota artikulirana in močna. Strune imajo trdna jeklena jedra, ki imajo resonančni bas, uravnotežene sredice in jasne vzpone. A in D imajo navitje iz nerjavečega jekla za udoben občutek, medtem ko je G-trak navit z volframom za povečan odziv basa. Strune so idealne za solistične glasbenike, ki želijo, da ima vsak odsek njihove izvedbe jasnost in ravnotežje, ne glede na njihovo hitrost.
Premium kakovosti materialov, kombiniranih z strokovnjaku zaradi obrtni v stabilnost smole in dolgo življenjsko dobo. Z igro dolžine 27,5 palcev, srednje napetosti niz so skalirani, da se prilega 4/4 velikosti cellos.
Primer K2 je odličen za potujoče glasbenike, ki morajo zaščititi svojo opremo pred svojim zasedenim življenjskim slogom. Ta torbica bo še naprej gledala, čutila in zvovala novejšo violončelo, saj bo zmanjšala nevarnost prask in preprečila poškodbe, ki so nastale, ko instrument pade. Primeru prihaja z veliko funkcij, da vse organizirano in shranjene proč. Lahka zasnova še vedno ohranja zaščito, ki je potrebna za katerokoli visoko čelo.
Marco Raposo je vedno igral pomembno vlogo pri ohranjanju in trajnosti pernambuco, ki je bil razglašen za zaščiteno vrsto lesa. V tesnem sodelovanju z gozdarskimi uradniki in lastnim proizvodnim obratom, ki upravlja veliko gozdnato območje, podjetje pomaga preprečevati večjo škodo za okolje, hkrati pa ohranja in raste zelo zaželeno Pau-Brasil pernambuco. Posledica tega je kakovost, ki je prikazana v razponu loka Marco Raposo.
Marco Raposo po študiju art izdelave loka v New Hampshiru ustanovil svojo delavnico v Domingos Martinsu v Braziliji. Z uporabo ene od najbolj dragocenih oblik pernambuco lesa, Pau-Brasil, je Raposo dosegel visoko kakovosten lok, ki prevaja zvok v vsaki glasbenikovi glavi do strun. Njegov stil izdelave združuje najboljše lastnosti nemške in francoske tradicije ter vsakemu glasbeniku omogoča access do neomejenih stilov igranja.