Ob upoštevanju spodnjih pogojev in pogojev velja ta garancija za naslednji element:
1 x Chauvet DJ RFC-XL Wireless Remote
Trajanje garancije od datuma dobave: 10 years
Obdobje garancije za vračilo denarja: 60 dni.
V skladu s pogoji te garancije, če izdelek postane okvarjen zaradi izdelave napake v roku 10 let nakupa, bo Gear4music brezplačno popravil ali zamenjal izdelek in ga vrnil kupcu na brez stroškov.
Ob upoštevanju pogojev te garancije se lahko proizvodi vrnejo za polno vračilo, zamenjavo ali kredit v roku 60 dni dostave.
Za zahtevke za vračilo v 30 dneh od dostave:
Gear4music bo blago od stranke brezplačno prevzel, prvotni standardni stroški dostave pa bodo povrnjeni. Povračila stroškov dostave in brezplačne zbirke izključujejo možnosti nadgradnje dostave, vključno s soboto in časovno omejene storitve.
Za zahtevke za vračilo po ###INT_MONEY_BACK_DAYS_STANDARD ### dneh od dostave:
Če se garancija za vračilo denarja prevzame po 30 dneh od dobave (vendar v roku 60 dni od dostave), je treba blago vrniti podjetju Gear4music na lastne stroške strank ali pa lahko Gear4music poskrbi za zbiranje blaga po nominalni ceni. Originalni stroški dostave ne bodo povrnjeni. Podaljšani garancijski stroški, ki jih plača stranka, ne bodo povrnjeni. Za vse vrnjene pihalne in pihalne instrumente je potrebna pristojbina za saniranje 5 GBP.
Podaljšano jamstvo za vračilo denarja ne vključuje blaga, poškodovanega v tranzitu, ki je prijavljeno po 30 dneh od dobave (glej spodaj).
Ko Gear4music prejme vrnjeno blago, se pregleda, da se prepriča, da je v novem stanju, in vsi priročniki, dodatki, brezplačni artikli in vse druge komponente so v vrnjenem paketu in da je stranka razumno skrbela za blago. Kupec mora razumno skrbeti, da bo blago ustrezno pakirano za varen prevoz nazaj v Gear4music. Če podjetje Gear4music prejme blago, ki ni bilo previdno poskrbljeno, bo Gear4music kupcu zaračunal provizijo, ki je enaka znižanju vrednosti blaga ali 10% nabavne vrednosti, kar je višje. Ti stroški se odštejejo od povračil, ki jih je treba plačati stranki.
Postavke, vrnjene po sedmih dneh od dostave, morajo biti v novem delovnem stanju. Če se predmeti vrnejo po sedmih dneh po dobavi brez originalnih škatel in embalaže, se lahko uporabi 10-odstotna ponovna zaloga. Nekateri predmeti so izključeni iz garancije za vračilo denarja, vključno z računalniško programsko opremo, ki je bila odpečatena ali registrirana, glasbenih računalniških sistemov, zgrajenih za osebne specifikacije strank, v ušesnih monitorjih in slušalkah, ter izdelkov, ki jih kupijo kupci v podjetju Gear4musics .
Vsako blago, ki ga prejme stranka, ki je utrpela škodo v tranzitu, je treba čim prej prijaviti podjetju Gear4music in najkasneje v roku 30 dni od prejema blaga. Gear4music bo od kupca zbral poškodovano blago in čim prej na svoje stroške dostavil nadomestno blago. Gear4music ne prevzema nobene odgovornosti za blago, ki je poškodovano v tranzitu, če stranka sporoči škodo več kot 30 dni po prejemu blaga, zato vam priporočamo, da preverite, ali je blago poškodovano, takoj ko ga prejmete. Elementi, ki so se vrnili po dnevu 30 zaradi poškodb v tranzitu, bodo predmet provizije za ponovno skladiščenje, ki ustreza zmanjšanju vrednosti blaga.
V primeru odpovedi izdelka v okviru te garancije in v roku 2 let od dobave, bo Gear4music poskrbel za brezplačen prevzem artikla. Za izdelke, dobavljene več kot dve leti pred zahtevkom, je kupec odgovoren za vrnitev artikla v Gear4music, Gear4music bo popravljeni / zamenjani element poslal stranki brezplačno.
Če po zaključku pogodbe niste izkoristili svoje garancije, imate pravico zahtevati 50% prvotnega nakupnega zneska garancije
Gear4music mora biti po e-pošti obveščen o podrobnostih novega lastnika, vključno z imenom, naslovom, e-poštnim naslovom in telefonsko številko v 30 dneh od dneva prodaje izdelka. Če tega ne storite, bo garancija razveljavljena in novi lastnik ne more vložiti nobenih zahtevkov. Vračilo denarja po preteku garancije ne velja ob prenosu garancije.
Če se izdelki, ki so zajeti v pogojih te garancije, ne popravijo v roku 28 dni po prejemu blaga na Gear4music, lahko stranka zahteva brezplačen postavko posojila. Posojilo ni namenjeno neposredni zamenjavi in ni enake cene ali ima enake lastnosti kot originalni izdelek, vendar mora biti podobne funkcionalnosti. (npr. če se vaš digitalni klavir zlomi, vam bomo lahko posodili katerokoli drugo vrsto digitalnega klavirja, dokler se vaš izdelek ne popravi, ali dokler se ne dogovorimo za nadomestni model ali denar nazaj, kot je opisano v tem pravilniku). Posojilni predmeti so ves čas v lasti podjetja Gear4music, vendar morajo biti zavarovani za krajo in škodo s strani stranke. Za dostavo in pobiranje opreme za izposojo je odgovoren kupec.
V primeru, da artikla ni mogoče popraviti v 60 dneh, bo dobavljen enakovreden nadomestni izdelek s podobno funkcionalnostjo. Nadomestni elementi morda niso nujno novi, vendar bodo popolnoma funkcionalni in ne bodo starejši od elementa, ki ga zamenjajo. Nadomestni izdelki ne bodo dražji od izdelka, ki ga zamenjujejo. O primernosti nadomestnih izdelkov se mora razpravljati s stranko, vendar pa končno odločitev o njihovi ustreznosti opravi Gear4music. Vsako popravilo ali zamenjava okvarjenega izdelka ne bo podaljšala ali podaljšala garancije po izteku prvotnega datuma veljavnosti garancije.
V obdobju garancije 10 years, v primeru uspešnega zahtevka ustreznega nadomestnega artikla ni mogoče dostaviti, kot je opisano zgoraj, ali ima predlagani nadomestni izdelek bistveno drugačno specifikacijo od originalnega izdelka, ki ni sprejemljivo za stranko, potem bo denarno povračilo ponujeno po uporabi amortizacije na podlagi naslednjega odstotka prvotne nakupne cene:
1. letnik: 100%, 2. letnik: 70%, 3. letnik: 45%, 4. letnik: 30%, 5. letnik: 20%, 6. letnik: 15%.
Maloprodajna cena podaljšane garancije se ne povrne.
Postavke, ki so zamenjane ali so imele plačani gotovinski popust, postanejo last podjetja Gear4music.
Politiko je mogoče kadarkoli preklicati, če ni bila uporabljena, in sorazmerni popust bo določen glede na čas, ki ga ima politika. Če zahtevek ni vložen, ga ni mogoče preklicati.
Ta garancija je namenjena pokrivanju napak pri proizvodnji. Če postavka ne uspe zaradi kakršnegakoli reason ni posledica napake pri izdelavi, vključno z enim od naslednjih razlogov, ta garancija ni veljavna:
V skladu z nedavno zakonodajo smo dolžni poudariti, da vam podaljšane garancije ni treba kupiti hkrati z nakupom vašega blaga. Imate pravico do nakupovanja, zato bi vas aktivno spodbujali k temu. Ta garancija je zagotovljena kot dodatna storitev za naše stranke, in resnično menimo, da je vredno majhnega zneska, ki ga stane!
Ta garancija je ekskluzivna ponudba, ki jo upravlja in finančno podpira Gear4music Limited. Shema nadomestil za finančne storitve ne velja za to garancijo in denarna sredstva niso omejena z Gear4music Limited. Ta garancija ni zavarovalna polica, zato vam priporočamo, da zavarujete svoje blago pred krajo in poškodbami.
Pri nakupu izdelka ste zaščiteni z zakonodajo, kot je Zakon o prodaji blaga iz leta 1979 (kot je bil spremenjen). Če izdelek, ko je prodan, ni zadovoljive kakovosti ali ni primeren za uporabo, imate pravico zahtevati popravilo ali zamenjavo za največ 6 let (5 na Škotskem). V prvih 6 mesecih mora trgovec na drobno dokazati, da je blago, ki ste ga kupili, izpolnjevalo potrebne standarde. Po prvih 6 mesecih boste morali dokazati, da je bil izdelek napačen, ko ste ga dobili: to lahko pomeni, da boste sprožili sodne postopke. Dodatne informacije o pravicah potrošnikov lahko dobite v vaših lokalnih službah za standardizacijo trgovanja. Dodatne smernice v zvezi z varstvom potrošnikov pred nepoštenimi predpisi o trgovanju 2008 najdete tukaj.
Čeprav vas Zakon o prodaji blaga pokriva v zelo specifičnih okoliščinah, če vaša oprema po nakupu ne deluje pravilno, ni skoraj tako obsežna kot naša podaljšana 10 year garancija in ta garancija bo odpravila stres in težave pri izdelavi zahtevek, ki presega standardno garancijsko obdobje proizvajalca.