Nepodprt brskalnik
Spletni brskalnik, ki ga trenutno uporabljate, ni več podprt, zato funkcije tega spletnega mesta morda ne bodo delovale po pričakovanjih. Svetujemo vam, da posodobite na trenutno podprt brskalnik (kot je Chrome, Edge ali Firefox), da izboljšate svojo varnost, hitrost in splošno izkušnjo.
Ključne funkcije
Ta opis je preveden iz angleščine - Originalni opis si lahko ogledate tukaj
Arturia FX Collection 4 je obsežna zbirka 30 vrhunskih, avtentično modeliranih vtičnikov za avdio produkcijo. Naslednja generacija emulacij Arturia, zbirka FX 3, združuje napredno modeliranje DSP prek lastniškega modeliranja TAE in Phi, da ustvari revolucionarne emulacije priljubljenih klasik strojne opreme skupaj z edinstvenimi oblikami za vznemirljivo oblikovanje zvoka. Zbirka EQ-jev, kompresorjev, navdihujočih učinkov, vzporedne obdelave in še več ponuja vse, kar sodobni producent, inženir in glasbenik potrebuje za ustvarjanje glasbe, postavlja temelje za iskanje vašega edinstvenega zvoka.
Z uporabo dolgoletnega strokovnega znanja v svetu sintetizatorjev je Arturia skrbno pripravila to zbirko vtičnikov, ki vključuje nekaj priljubljene outboard opreme v zgodovini prek njihove tehnologije modeliranja starodobnikov. Ne samo to, Arturia je razširila zasnovo teh klasik in zagotovila nove in vznemirljive načine za interakcijo z legendarnimi analognimi in vintage učinki. Enostavni vmesniki in poenostavljena uporabnost so združeni s strokovno izdelanimi prednastavitvami in vadnicami v aplikaciji, da so ti vtičniki popolni za vsakogar, od začetnika do strokovnjaka.
Štirje novi FX so predstavljeni v zbirki FX 4, Rex LX-24, Filter MS-20, Dist COLDFIRE in Rotary CLS-222, ki ponujajo razburljivo edinstveno popačenje, klasične sintetizatorske filtre, vintage studijsko strojno opremo reverb in modulacijski simulator zvočnikov. Izboljšana dostopnost je vključena s funkcijo takojšnjega pretvorbe besedila v govor, skupaj z množico posodobitev in izboljšav v celotni paleti izdelkov.
Št. izdelka: 264632
Zdaj glasnosta 30 naslovov, vključno z distorzijami, zrnatimi procesorji, procesorji za mešano vodilo in vzporedno obdelavo, modulacijo, kompresijo, zakasnitvami, reverbi, predojačevalniki in še veliko več. V zbirki FX Collection 4 so predstavljeni štirje popolnoma novi učinki: Rex LX-24, Filter MS-20, Dist COLDFIRE in Rotary CLS-222. Vsi ti učinki ponujajo še večji glasnost tonskih manipulacij za vaše projekte.
Poleg na novo predstavljenih modelov se zbirka FX Collection 4 ponaša s preklopom A/B primerjave in izboljšano dostopnostjo s povratnimi informacijami iz besedila v govor v realnem času. Tudi obstoječi vtičniki so deležni izboljšane funkcionalnosti, od overdrive kompenzacije ojačenja v Bus FORCE, novih prednastavitev, vmesnikov s spreminjanjem velikosti, presežnega vzorčenja v SPRING-636 ter podpore NKS VST3 in Mac M1 AAX.
Arturia Rotary CLS-222 je zmogljiv in ustvarjalen vtičnik, ki v vaš studio prinaša klasični emulator vrtljivega zvočnika Dynacord. Z njegovimi svilnato gladkimi stereo vrtinci lahko vsaki skladbi dodate globino in teksturo. Rotary CLS-222 ima dva neodvisna kanala z ločenimi kontroleri za hitrost, pospeševanje, overdrive, in še več. Prilagodite lahko tudi položaj mikrofona in ustvarite široko paleto zvokov, od subtilnih do extreme. Z vgrajenim oddelkom EQ lahko zvok še dodatno oblikujete z dodajanjem ojačitve nizkih ali visokih tonov ali rezanjem določenih frekvenc.
Rotary CLS-222 je popoln za dodajanje vintage vibracij vaši glasbi. Ne glede na to, ali ustvarjate skladbo old-school funk ali sodobno rockovsko skladbo, bo ta vtičnik vašim skladbam dal edinstven značaj in jim pomagal izstopati iz množice. Zaradi enostavne uporabe in intuitivnega vmesnika je idealen tako za začetnike kot za izkušene producente.
Filter MS-20 je zmogljiv stereo filter in učinek popačenja, ki ga je navdihnil kultni sintetizator MS-20. Ta zvočni vtičnik je zasnovan tako, da v vaše mešanice vdihne novo življenje, saj zagotavlja uničujočo hrustljavost, rjoveče zametke filtrov in izjemno globino stereo zvoka, zaradi česar vsak The Sound Postane masiven. Filter MS-20 s tehnologijo TAE® zajema bistvo istoimenskega sintesajzerja in ponuja mehke gumijaste base, bučne resonančne zametke, subtilno fuzzo in popolno uničenje. Preoblikujte vsak zvok v ogromne, barvite, neustavljive teksture in barve ter zagotovite svoji produkciji DAW konkurenčno prednost, ki ste jo iskali.
reverb Ta digitalna emulacija algoritemske enote vintage ponuja vseh osem originalnih algoritmov, vključno z majhno dvorano A, majhno dvorano B, sobo A, stalno ploščo, vokalno ploščo, veliko dvorano B in komoro. Rev LX-24 odlično poustvarja strojne 12- in 24-bitne pretvornike in tako zagotavlja signature topel in temen zvok. Vključuje tudi dodaten pretvornik "Modern" za čistejši, bolj hi-fi zvok. Poleg tega lahko z nastavljivima kontrolnikoma Crossover in Offset natančno prilagodite odziv nizkih tonov. Z dinamičnimi učinki Mode Enhancement, kot so učinki Ducking, Gate in Tremolo, pa lahko svojemu verbumu dodate gibanje in modulacijo.
COLDFIRE je vtičnik za popačenje z 11 algoritmi, med katerimi lahko izbirate med analogno modeliranimi in edinstvenimi digitalnimi načini. Z uporabo znanih in ekskluzivnih tehnologij modeliranja TAE podjetja Arturia se vgrajeni analogni algoritmi počutijo živahno in kompleksno, tako kot resnična strojna oprema. Z dvema neodvisnima popačenjskima vodiloma jih lahko usmerjate, kakor želite. S sredinskim crossfaderjem prilagodite ravnovesje med popačenji in eksperimentirajte z vsemi funkcijami, od subtilnih harmonskih do popolnih preobrazb zvoka.
Zvok stiskanja konzole vintage v Združenem kraljestvu. Preoblikovana emulacija legendarnega kompresorja/limiterja tipa Neve, ki slovi po toplem, gladkem in vsestranskem odzivu. DIODE-609 je dinamičen vsestranski pripomoček za skoraj vsak zvok, ki ga lahko uporabite, in je postavil precedens za glasbeno produkcijo contemporary. Sodobne izboljšave v zasnovi in funkcionalnosti se povezujejo z nezamenljivim zvokom kompresorja/limiterja v slogu 33609, da okrepijo vaš zvok v duhu signature analogne topline.
Bus Force je virtualni kanalski trak in vzporedna obdelava, sestavljena iz štirih značilnih modulov. Z vgrajenimi moduli filtra, EQ, kompresorja in saturacije z neprekosljivim usmerjanjem modulov Bus Force vključuje neprecenljiv zvok opreme vintage outboard neposredno v vaš DAW. Kot vrhunski zvočni ojačevalec lahko zvočni vir ločite v različne veje, vsako s svojim naborom učinkov, preden ga zmešate nazaj skupaj. Od nežnih popravkov do drznih sprememb, Bus Force vžge energijo vaše mešanice.
SITRAL-295 je izjemno glasbeni EQ mojstrskega razreda, ki je model nedosegljivega EQ oddajniške konzole na osnovi tranzistorja. SITRAL-295 zagotavlja topel in značilen zvok, občutljivi in blagi frekvenčni nakloni pa vam omogočajo, da oblikujete svojo mešanico. Izrazite energijo in muzikalnost, hkrati pa vnesite sladkost in analogno modeliran značaj.
Refren, ki je spremenil igro. DIMENSION-D natančno modelira stereo procesor s štirimi načini delovanja chorusa ter zagotavlja tople in glasbene tone klasičnega vezja BBD. Preprost, a očarljiv, s pritiskom na en gumb dodaja nežne vrtince in modulacijo višine, s čimer spremeni vašo skladbo z globino in toplino. Štirje načini delovanja in oblika oscilatorja DIMENSION-D, ki se uporabljajo na pomembnih albumih od Kate Bush do Stevieja Raya Vaughana, omogočajo vse od stereo prostorske izboljšave do valujočega oscilacije.
Dvojni fazer, ki ga sestavljata dva neodvisna LFO s preklopnimi valovnimi oblikami, ki jih je mogoče sinhronizirati s tempom, s čimer nastane butični phaser pedal v slogu kitarskega pedala. Napredno usmerjanje združuje dve poti vezja za edinstveno in ekspresivno modulacijo. Svoj ton potisnite na naslednjo raven s hkratnim spreminjanjem obeh poti vezij za resnično nepredvidljive zvoke. BI-TRON, ki so ga popularizirali vsi, od Smashing Pumpkins do Princea, Kraftwerk do Chromeo, bo zaradi svoje stereo funkcionalnosti, prepletanja modulacije in analognega šarma zagotovo zasedel mesto v vaših projektih, kadarkoli bo potrebna razburljiva modulacija.
Ponovno rojena studijska klasika. Flanger BL-20, oblikovan po vzoru priljubljenega procesorja outboard, je enako nepredvidljiv kot navdihujoč. Vtičnik ukrotite in pridobite kaskadne zvoke reaktivnega engine ali ga poženite v masivno harmonsko globino, ki meji na območje neskončne modulacije. Priključite se na več virov modulacije, spreminjajte obliko LFO in stereo razširjenost ter potopite harmonske zametke v neznane globine.
Predojačevalnik 1973-Pre je zvesta poustvaritev legendarnega predojačevalnika tipa 1073. Ta zdaj znani predojačevalnik je v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja povzročil revolucijo v svetu snemanja. Z uporabo tehnologije TAE je Arturia poustvaril ta klasični predojačevalnik, pri čemer je extreme pozoren na podrobnosti. Virtualni model zagotavlja enako izrazito obarvanost in analogno popačenje ter originalne, sladko zveneče kontrole tona. Predojačevalnik je sestavljen iz 3-pasovnega izenačevalnika, visokoprepustnega filtra, kontrolnikov vhodnega ojačanja in izhodnega trima, skupaj z vrtljivimi kontrolniki v vintage slogu in klasičnimi VU-metri, za klasičen vintage slog. Preklapljate lahko tudi med stereofonskima načinoma L/R in M/S ter dvema transformatorjema za dodatno vsestranskost.
TridA-Pre temelji na redki in legendarni konzoli Trident A Range. Konzola Trident A Range je bila ena najbolj priznanih glasbenih konzol na svetu, saj je pomagala zagotoviti zvok za zasedbe, kot so The Beatles, David Bowie, Elton John, Queen, T-Rex, Genesis in druge. Bila je zelo cenjena zaradi čudovitega glasbenega izenačevalnika, ki je zagotavljal poln zvok z bogato tonaliteto. Izdelanih je bilo le 13 takšnih konzol, zato so ene najbolj iskanih mešalnih miz sploh. Arturia je ustvaril zvesto reakcijo predojačevalnika in EQ, ki zagotavlja neverjetno moč oblikovanja zvoka.
V76-Pre temelji na zasnovi zaželenega predojačevalnika V76, ki so ga uporabljali v slovitih studiih Abbey Road in je vključen v mešalne mize REDD. Predhodnik V76 je s svojo toplino in bogato tonalnostjo, ki temelji na elektronkah, pomagal oblikovati zvok albuma The White Album skupine The Beatles. Na podlagi prvotne zasnove so na spletni strani Arturia izboljšali funkcionalnost in ročno izbrali najboljše elemente za večjo vsestranskost. Kontrole ojačitve so postale bolj zvezne za dodaten nadzor, prav tako pa so za sodobne namene izboljšali območje boost in cut EQ.
VCA-65 temelji na legendarnem kompresorju DBX165A, ki je edinstven kompresor. Za razliko od konkurence je model 165a za ustvarjanje učinka kompresije uporabljal polprevodniški VCA. Danes je DBX165A zelo iskan, vendar lahko zaradi modeliranja TAE na spletni strani Arturia pri mešanju uporabljate neomejeno število kompresorjev VCA-65. Ko ga pritisnete na extreme, boste slišali značilno zrnatost VCA65. To bo vsakemu viru dodalo neverjetno prisotnost in energijo. VCA-65 je najboljša izbira za mešanje bobnov, tolkal in basov.
FET-76 naredi vse boljše. Arturia je avtentično modeliral najbolj kultni studijski kompresor na svetu. Kombinacija poljskega tranzistorja in ojačevalnika razreda A daje subtilen, a zaželen ton tudi pri nizkih stopnjah kompresije. Zmanjšajte vhod in izberite eno od štirih razmerij ali celo vključite način "vsi gumbi", da boste zares slišali, kako kompresor na osnovi FET zaživi na katerem koli viru. Bobni, bas, vokali, kitare. Ni stvari, pri kateri se kompresor 1176 ne bi izkazal. Kmalu boste spoznali, zakaj je 1176 kompresor številka ena med izbiro profesionalcev iz industrije, kot so Andrew Scheps, Jacquire King in Glyn Johns.
Arturia Tube STA zvesto poustvarja vseameriški delovni konj. STA je bil v zlati dobi produkcije običajen v televizijskih in snemalnih studiih. Originalni STA je slovel po svoji intimnosti, svilnatih visokih tonih in nasičenosti ob pritisku. STA je bil glavni nosilec vokalov in basov. To je bilo posledica njegove sposobnosti, da šibko energijo spodnjih tonov pretvori v tople, harmonično bogate tone.
EMT140 je vrhunska plošča reverb. Nobena zbirka učinkov ni popolna brez vključitve razkošne, gladke plošče, polne bogastva. V svoje mešanice boste lahko vnesli tone vintage mojo, zahvaljujoč vključitvi analognega lamelnega predojačevalnika s kompenzacijo ojačitve. Ta poudari naravno sladek ton reverb. Plošča Rev je opremljena s tremi popolnoma natančnimi ploščami: Punchy, EMT in Wonderful. To vam ponuja vsestransko paleto tonskih možnosti, ki ustrezajo vsem vašim željam in potrebam.
Ne kopija, ne posnemanje, ne poklon. Rev Intensity bo spremenil vaš pogled na to vrsto zvočnega učinka. Po analizi in poustvarjanju najboljše studijske opreme, ki je bila kdaj koli izdelana za zbirko FX Collection, je Arturia pri analizi klasikov upošteval zapiske in združil najboljše od vsega digitalnega v enem odličnem vtičniku reverb. Razvijalci Arturia so uporabili najsodobnejše algoritemske tehnike in ustvarili bujen, vsestranski reverb, ki zveni fantastično in je enostaven za vaš procesor. V vtičnik je vstavljen tudi integriran izobraževalni program, tako da se lahko učite sproti.
reverb, ki je bil prvotno izumljen za dodajanje "prostora" zvoku orgel Hammond že v 30. letih prejšnjega stoletja, je razmeroma preprosta zasnova viseče vzmeti v rezervoarju. Resnična analogna emulacija skrbi za elektronsko stran, saj analizira in natančno modelira način delovanja vezja ter njegov odziv na različne zvočne signale. Phi nam omogoča preučevanje fizične narave reverb, kako se odziva vzmet in kako resonanca rezervoarja spreminja zvok. Bodite prepričani, da prejemate zvočnik, ki je po zaslugi spletne strani Arturia najbliže resničnemu.
Spletna stran Delay TAPE-201, izdelana po vzoru kultnega strojnega odmeva iz 70. let prejšnjega stoletja, uporablja zaprto zanko traku z uporabo zaporednih predvajalnih glav za ustvarjanje obsežnih in ritmičnih odmevnih učinkov. Delay TAPE-201 je ključnega pomena za ustvarjanje žanrov, kot je dub, in ga je mogoče igrati podobno kot instrument, ne le uporabljati za ustvarjalni učinek. Delay TAPE-201, ki je idealen za contemporary producente, ima širok nabor sodobnih funkcij za današnje producente. Delay TAPE-201 je idealen za kitarske skladbe, vokale ali celo bas kitaro, saj ponuja več možnosti predojačevalnikov, ki zagotavljajo signature crunch, ki ga dobite na strojni opremi.
Memory Brigade je Arturia's ljubezensko pismo legendarnemu BBD-ju, ki je ustvaril revolution na področju časovnih modulacijskih učinkov. eden od prvih in zagotovo največjih BBD-jevih zamikov je bil Memory Man in nekoliko preoblikovani Deluxe Memory Man, ki so ga ustvarili pionirji učinkov Electro-Harmonix sredi 70. let.
Kitaristi in glasbeni inženirji so oboževali njegov edinstveni zvok: temno, filtrirano šumenje, ki je bilo svetovno apart od tradicionalnih tračnih zakasnitev. S pomočjo svojih ekskluzivnih tehnologij TAE in Phi modeling so v Arturia analizirali številna klasična vezja BBD, zaradi katerih je bil ta učinek tako znan, in ustvarili pristen, analogno zveneč poklon tem legendam vintage.
Arturia Delay Eternity se je začel na isti risalni deski kot njihov nagrajeni programski sintetizator nove generacije Pigments. Ne le da sta želela ustvariti delay z nerealno močjo modulacije, temveč sta želela vključiti tudi contemporary funkcije, ki bi tako eksperimentalnim kot tradicionalnim producentom omogočile doživeti delay kot še nikoli prej.
Mini-Filter temelji na zasnovi in zvoku znanega 24dB nizkoprepustnega lestvičastega filtra v slogu Moog. Na podlagi prvotne zasnove je Arturia izboljšal in posodobil filter za sodobne glasbene ustvarjalce. Filter lahko uporabite za glajenje zvočnih datotek ali dodajanje subtilnih podtonov nizkotonskim posnetkom. Modulacijski del je sestavljen iz sledilnika ovojnice, stopenjskega sekvencerja in LFO za optimalno vsestranskost in možnosti oblikovanja zvoka. Opremljen je tudi s številnimi prednastavitvami, ki so jih oblikovali nagrajeni oblikovalci zvoka.
M12-Filter je zvesta poustvaritev slavnega večrežimskega filtra iz Oberheimovega modela Matrix-12. Zvok in parametri so bili izpopolnjeni in posodobljeni, zato je to eno najmočnejših orodij za oblikovanje zvoka, ki so na voljo. Analogni nadzor tona filtra je opremljen s programabilnimi modulacijskimi ovojnicami in vsestransko modulacijsko matriko za optimalno prilagodljivost. Zaradi kombinacije obsežnega nadzornega dela in edinstvene tonalitete je M12-Filter eden od najbolj iskanih virtualnih vtičnikov za učinke, ki so na voljo. Zaradi vsestranskega vmesnika je idealen celo za glitchanje in eksperimentiranje z zvokom.
SEM-Filter je zvesta poustvaritev legendarnega Oberheimovega filtra SEM. Ta vsestranski filtrirni vtičnik temelji na pionirski zasnovi Toma Oberheima. Arturia se je zelo potrudil, da je ujel bistvo analognega zvoka in tona ter izboljšal in izpopolnil filter za sodobno uporabo. Idealen je za številne aplikacije oblikovanja zvoka, od oblikovanja vokalnih posnetkov in procesnih instrumentov do izvajanja sweepov, buildov, dropov in še več. Filter je sestavljen iz oscilatorja šuma, vezja SEM za mehko stiskanje zaporedja vrat in modulacijskih virov ter modulacijske matrike za optimalno vsestranskost.
Ne skrbite, če še niste videli ali slišali za nekatera orodja, vključena v zbirko, saj so za vsak vtičnik na voljo priročna navodila v aplikaciji, ki vam omogočajo, da se orodja naučite sproti. V prenovljenem upravitelju prednastavitev lahko brskate med več tisoč posebej izdelanimi prednastavitvami. V zbirko FX Collection 4 je vključenih več kot 1 000 novih prednastavitev, zato je prilagajanje na poti lažje kot kdaj koli prej. Za napredno integracijo lahko parametre v vtičnikih upravljate celo neposredno s kontrolerjem MIDI.