Nepodprt brskalnik
Spletni brskalnik, ki ga trenutno uporabljate, ni več podprt, zato funkcije tega spletnega mesta morda ne bodo delovale po pričakovanjih. Svetujemo vam, da posodobite na trenutno podprt brskalnik (kot je Chrome, Edge ali Firefox), da izboljšate svojo varnost, hitrost in splošno izkušnjo.
Ključne funkcije
Ta opis je preveden iz angleščine - Originalni opis si lahko ogledate tukaj
Kolekcija Arturia FX vam ponuja svet polnih zvočnih možnosti na dosegu roke. Arturia je združil heritage spoštovanih modulov s futurističnimi lastnostmi. Skupaj vam zagotavljajo neprimerljivo kakovost zvoka in intuitiven potek dela.
Št. izdelka: 160137
1973-Pre je zvesta poustvaritev legendarnega predojačevalca 1073, ki ga je ustvaril Rupert Neve. Ta zdaj priznani predojačevalnik je v sedemdesetih letih 20. stoletja revolucioniral snemalni svet. Prvotni predojačevalnik je imel inovativno zasnovo z uporabo visoko učinkovitih tranzistorjev, ki so nadomestili omejeno tehnologijo vakuumskih cevi. Z uporabo tehnologije TAE je Arturia poustvarila ta klasični predojačevalec z extreme pozornostjo do podrobnosti. Virtualni model zagotavlja enako jasno barvo in analogno popačenje ter izvirne, sladko zveneče kontrole tonov. Predojačevalnik je sestavljen iz 3-pasovnega izenačevalnika, visokofrekvenčnega filtra, vhodnega ojačenja in kontrolnikov za prirezovanje izhoda, skupaj z vrtljivimi kontrolniki v starinskem slogu in klasičnimi merilniki VU za ta klasični vintage slog. Prav tako lahko preklapljate med L/R in M/S stereo načinoma ter dvema transformatorjema za dodatno vsestranskost.
TridA-Pre je zasnovan na redki in legendarni konzoli Trident A Range. Konzola Trident A Range je bila ena najbolj znanih glasbenih konzol na planetu, ki je pomagala zagotoviti zvok za skupine, kot so: The Beatles, David Bowie, Elton John, Queen, T-Rex, Genesis in drugi. Bil je zelo cenjen zaradi čudovitega zvenečega glasbenega EQ, ki zagotavlja poln zvok z bogato tonaliteto. Izdelanih je bilo samo 13 konzol, kar jih uvršča med najbolj iskane mešalne konzole vseh časov. Arturia je ustvarila zvesto reakcijo predojačevalca in EQ, ki zagotavlja neverjetno moč oblikovanja zvoka. TridA-Pre je sestavljen iz 3-pasovnega dvokanalnega izenačevalnika, nizkopasovnega filtra, visokofrekvenčnega filtra in stikala za preklapljanje srednjega/stranskega načina. Na voljo je skupaj z izhodno prilagoditvijo in kontrolami vhodnega ojačanja, kar vam omogoča, da nastavite svoje ravni z največjo natančnostjo. Uporablja enako vintage zasnovo s klasičnimi merilniki VU za vizualno spremljanje.
V76-Pre temelji na zasnovi zaželenega predojačevalca V76, ki se uporablja v slavnih studiih Abbey Road in je vključen v mešalne konzole REDD. V76 je pomagal oblikovati zvok 'The White Album' skupine The Beatles, zahvaljujoč toplini, ki temelji na cevi, in bogati tonalnosti. Na podlagi prvotne zasnove je Arturia izpopolnila funkcionalnost in ročno izbrala najboljše elemente za dodatno vsestranskost. Kontrole ojačanja so postale bolj zvezne za dodaten nadzor ter izboljšanje glasnosta povečanja in zmanjšanja EQ za sodobne namene. Predojačevalnik je sestavljen iz 2-pasovnega izenačevalnika, večnačinskega visokofrekvenčnega filtra in srednjega/stranskega načina skupaj z izhodno ureditvijo in kontrolami vhodnega ojačanja za največjo natančnost.
VCA-65 temelji na legendarnem DBX165A, kompresorju, ki ni enak nobenemu drugemu. Za razliko od svoje konkurence je 165a za ustvarjanje kompresijskega učinka uporabil polprevodniški VCA. Dandanes je DBX165A zelo iskan, a zahvaljujoč modeliranju Arturia TAE lahko pri mešanju uporabljate neomejeno količino VCA-65. Ne samo, da izgleda kot njegov predhodnik, tudi zveni tako. Ko ga potisnete do extreme, boste slišali značilno peskanje VCA65. To bo vsakemu viru dodalo neverjetno prisotnost in energijo. VCA-65 je najboljša izbira pri mešanju bobnov, tolkal in basa.
FET-76 izboljša vse. Arturia je pristno oblikovala najbolj ikoničen studijski kompresor na svetu. Kombinacija tranzistorja z učinkom polja in ojačevalnika razreda A daje subtilen, a zaželen ton, tudi pri nizkih stopnjah kompresije. Obrnite vhod in izberite eno od štirih razmerij ali celo vključite način "vsi gumbi", da resnično slišite, kako kompresor, ki temelji na FET, zaživi pri katerem koli viru. Bobni, bas, vokali, kitare. Ničesar ni, v čemer 1176 ne blesti. Kmalu boste spoznali, zakaj je 1176 kompresor številka ena za profesionalce v industriji, kot so Andrew Scheps, Jacquire King, Glyn Johns.
Arturia Tube STA zvesto poustvari vseameriškega vlečnega konja. STA je bil nekaj običajnega v oddajnih in snemalnih studiih v zlati dobi produkcije. Prvotni STA je bil znan po svoji intimnosti, svilnatih visokih tonih in nasičenosti, ko jih potisnete. STA je bila opora pri vokalu in basu. To je bilo zaradi njegove sposobnosti preoblikovanja šibke spodnje energije v toplo. harmonično bogati toni.
EMT140 je ultimativni ploščni reverb. Nobena zbirka učinkov ni popolna brez vključitve razkošne, gladke plošče, v kateri je polno bogastva. Rev Plate-140 JE mati vseh ploščnih reverbov. Zahvaljujoč vključitvi analognega cevnega predojačevalca s kompenzacijo ojačenja boste lahko v svoje mešanice vnesli na tone vintage mojoja. To poudari naravno sladek ton reverb. Plošča Rev je opremljena s tremi povsem natančnimi ploščami; Punchy, EMT in Čudovito. To vam ponuja vsestranski nabor tonskih možnosti, ki ustrezajo vašim željam in potrebam.
Ne kopija, ne posnemanje, ne poklon. Rev Intensity bo spremenil vaš način razmišljanja o tej vrsti zvočnega učinka. Po analizi in poustvarjanju najboljše studijske opreme, ki je bila kdajkoli izdelana za zbirko FX, si je Arturia pri analizi klasike delala zapiske in združila najboljše od vsega digitalnega v en izjemen vtičnik za reverb. Arturia razvijalci so uporabili vrhunske algoritemske tehnike, da so ustvarili bujen, vsestranski reverb, ki zveni fantastično in je enostaven za vaš CPE. To je priročno, saj boste želeli uporabiti več primerkov, ko ga boste slišali. Napolnili so ga tudi z inovativnimi prednastavitvami, ki v celoti izkoristijo njegov napredni nabor funkcij. V vtičnik je vstavljena tudi integrirana vadnica, tako da se lahko učite sproti. Če ste pripravljeni na pustolovščino s svojim reverb, vas bo Rev Intensity navdušil. Predhodno in naknadno filtriranje, integriran lush chorus, zamrznitev reverb in mehko izrezovanje. Modulirajte kateri koli parameter s sledilcem ovojnice in programabilno funkcijo. Popoln za oblikovalce zvoka in vse producente, ki iščejo nenavadne, edinstvene učinke.
Prvotno izumljen, da bi dodal nekaj "prostora" zvoku Hammondovih orgel že v 30. letih prejšnjega stoletja, je reverb razmeroma preprosta oblika viseče vzmeti v rezervoarju. Zvok inštrumenta gre skozi vzmet in se ponovno pobere, zlije v izvirni zvok! Zahvaljujoč moči Arturia tehnologij modeliranja TAE in Phi jim je uspelo poustvariti vse, zaradi česar so bili 636 in vzmetni odjeki na splošno tako privlačni. True Analog Emulation obravnava elektronsko stran, analizira in natančno modelira način delovanja vezja in kako se odziva na različne zvočne signale. Phi nam omogoča, da preučimo fizično naravo reverb, kako vzmet reagira, kako resonanca rezervoarja spremeni zvok. Bodite prepričani, da po zaslugi Arturia prejmete najbližje pravemu.
holy grail kasetofonskih zakasnitev, ikonično silver, črno in zeleno echo enoto z sprednjo stranjo, je vzljubilo nešteto glasbenikov iz vseh žanrov in stilov. Umetniki od Radiohead do Johna Martyna so oboževali njegovo moč zvijanja zvoka. Seznam slavnih uporabnikov vesoljskih trakov za delay bi bil neverjetno dolg, vendar bi bil "kdo je kdo" vplivnih glasbenih legend. S pomočjo čarovnije svoje napredne tehnologije modeliranja Arturia lahko Arturia popolnoma posnema ta prelomni delay kot vtič. -in. Vsa ta čarovnija, vse te domislice in ves ta legendarni ton so poustvarjeni v Arturia Delay TAPE-201.
Memory Brigade je Arturia ljubezensko pismo legendarni napravi BBD - ali "bucket brigade device" - ki je ustvarila revolution v učinkih modulacije na podlagi časa. Ena prvih in zagotovo največjih zakasnitev BBD je bil Memory Man in rahlo preoblikovan Deluxe Memory Man, ki so ga ustvarili pionirji efektov Electro-Harmonix sredi 70-ih.
Kitaristom in glasbenim inženirjem je bil všeč njegov edinstven zvok: temen, filtriran bark, ki je bil povsem apart od tradicionalnih zakasnitev na traku. Delay MEMORY-BRIGADE smo zasnovali na tem legendarnem pedalu, tako da lahko uživate v njegovem povratnem odzivu in "zarjastem" tonu v svojih produkcijah. Z uporabo svojih ekskluzivnih tehnologij modeliranja TAE® in Arturia je Arturia analizirala številna klasična vezja BBD, zaradi katerih je ta učinek tako znan, in ustvarila pristen, analogno zveneč poklon tem vintage legendam.
Mini-filter svojo zasnovo in zvok temelji na slovitem 24dB lestvičastem nizkoprepustnem filtru dr. Moog. Na podlagi prvotne zasnove je Arturia prilagodila in posodobila filter za sodobnega ustvarjalca glasbe. Klasični filter je bil del Arturia programskega instrumenta Mini V in zdaj ga lahko dodate svoji produkciji kot vsestranski vtičnik. Prilagodljiv filter zagotavlja bogat, topel ton, zasnovan za vrsto aplikacij. S filtrom lahko zgladite zvočne datoteke ali nizkotonskemu posnetku dodate subtilne prizvoke. Modulacijski del je sestavljen iz sledilnika ovojnice, sekvencerja korakov in LFO za optimalno vsestranskost in zmogljivosti oblikovanja zvoka. Prav tako je opremljen z vrsto prednastavitev, ki so jih oblikovali nagrajeni oblikovalci zvoka.
M12-Filter je zvesta poustvaritev znanega večnačinovnega filtra iz Oberheimove Matrix-12. Zvok in parametri so bili izboljšani in posodobljeni, zaradi česar je eno najmočnejših razpoložljivih orodij za oblikovanje zvoka. Analogni filter za nadzor tonov je opremljen s programirljivimi modulacijskimi ovojnicami in vsestransko modulacijsko matriko za optimalno prilagodljivost. Zaradi kombinacije celovitega nadzornega odseka in edinstvene tonalnosti je M12-Filter eden najbolj iskanih vtičnikov za virtualne učinke. Omogoča vam ustvarjanje in uporabo vsega, od gladkih zamahov do ritmičnih vzorcev. Zahvaljujoč vsestranskemu vmesniku je celo idealen za glitching in zvočne eksperimente.
Filter SEM je zvesta poustvaritev legendarnega filtra Oberheim SEM. Ta vsestranski vtičnik za filtriranje temelji na pionirskem dizajnu Toma Oberheima. SEM je bil eden najbolj revolucionarnih filtrov, ustvarjenih v tistem času, ki je bil pionir zvoka 70. let. Arturia se je zelo potrudila, da bi zagotovila, da zajame bistvo analognega zvoka in tona, ter izboljšala in izboljšala filter za sodobno uporabo. Idealen je za vrsto aplikacij za oblikovanje zvoka, od oblikovanja vokalnih posnetkov in obdelave instrumentov do izvajanja sweepov, gradenj, padcev in več. Filter je sestavljen iz oscilatorja šuma, vezja SEM z mehkim izrezovanjem, sekvencerja vrat in modulacijskih virov ter modulacijske matrike za optimalno vsestranskost.