Nepodprt brskalnik
Spletni brskalnik, ki ga trenutno uporabljate, ni več podprt, zato funkcije tega spletnega mesta morda ne bodo delovale po pričakovanjih. Svetujemo vam, da posodobite na trenutno podprt brskalnik (kot je Chrome, Edge ali Firefox), da izboljšate svojo varnost, hitrost in splošno izkušnjo.
Ključne funkcije
Ta opis je preveden iz angleščine - Originalni opis si lahko ogledate tukaj
Arturia FX Collection 2 je zbirka vrhunskih vtičnikov z učinki, ki zajema vse, od klasičnih analognih kompresorjev (z novimi sposobnostmi) do najsodobnejših contemporary odmevov. FX Collection 2, ki se razširja na prvotno knjižnico s 15 vtičniki, ima zdaj skupaj 22, vključno s tremi novimi Bus FX in štirimi novimi modulacijskimi FX - kot nalašč za mešanje in obdelavo. Ne glede na to, ali ste glasbeni producent ali avdio inženir, vam bo ta profesionalno urejena zbirka učinkov zagotovila, da imate na voljo vsa orodja za oblikovanje zvoka, kot se vam zdi primerno.
Št. izdelka: 182480
Arturia FX Collection 2 je predstavljenih sedem novih vtičnikov, ki skupaj štejejo do neverjetnih 22 vtičnikov. Novi dodatki v kompletu vtičnikov vključujejo: Bus Force, Comp DIODE-609, EQ SITRAL-295, Chorus DIMENSION-D, Phaser BI-TRON, Flanger BL-20 in Chorus JUN-6. Eden najvidnejših novih vtičnikov je DIODE-609, ki vam zagotavlja zvesto rekreacijo klasičnega stereo kompresorja in omejevalnika.
DIODE-609 temelji na kompresorju / omejevalniku 33609, ki je zaradi hrustljavega odziva in klasične analogne toplote odličen za bobne. Bus Force je navidezni kanalski trak in vzporedni procesor, sestavljen iz štirih ločenih modulov. Trak vključuje filter, EQ, kompresor in saturator, ki jih je mogoče preurediti tako, da ustrezajo vašim potrebam po oblikovanju zvoka. SITRAL-295 zagotavlja zvesto rekreacijo klasične konzole v stilu Siemens Broadcast, ki zagotavlja subtilne glasbene obline s toplim tranzistorskim občutkom.
DIMENSION-D je štirimodni stereo refren, ki lahko posnema toploto klasičnega vezja. BI-TRON je dvojni phaser ki ponuja fazno fazno kitaro-fazno fazo z dvema vezjema, kot tudi napredno usmerjanje. Flanger BL-20 je zvesto poustvarjen, klasičen studijski dragulj, ki se razteza od šibke stereo širine do kompleksne sestavljene modulacije. Delay TAPE-201, ki vam ponuja več možnosti predojačevalnika, vključno z brez predojačevalnika, originalnim predojačevalnikom RE-201 in na novo oblikovanim predojačevalnikom Germanium za to signature .
Ne skrbite, če niste videli ali slišali nekaterih orodij, vključenih v zbirko, za vsak vtičnik obstajajo priročne vadnice v aplikaciji, ki vam omogočajo, da se orodja naučite med potekom. Z na novo prenovljenim upravljalnikom prednastavitev lahko krmarite med tisoči posebej izdelanih prednastavitev. V FX Collection 2 je vključenih več kot 200 novih prednastavitev, ki olajšajo sproti spreminjanje kot kdaj koli prej. Za napredno integracijo lahko nadzorujete celo parametre znotraj vtičnikov neposredno iz kontrolera MIDI.
1973-Pre je zvesta rekreacija legendarnega predojačevalca v stilu 1073. Ta danes priznani predojačevalec je v sedemdesetih letih revolucioniral snemalni svet. Prvotni predojačevalec je imel inovativen dizajn, ki je uporabljal visoko učinkovite tranzistorje in nadomestil omejeno tehnologijo vakuumskih cevi. Z uporabo tehnologije TAE je Arturia poustvaril ta klasični predojačevalec z extreme pozornostjo do detajlov. Navidezni model ponuja enako izrazito obarvanost in analogno popačenje ter izvirne, dobro zveneče kontrole tonov. Predojačevalnik je sestavljen iz 3-pasovnega izenačevalnika, visokofrekvenčnega filtra, kontrolnikov za vhodno ojačitev in izhodno trim, skupaj z vrtljivimi gumbi v stilu vintage in klasičnimi merilniki VU, za ta klasični vintage slog. Za dodatno vsestranskost lahko preklapljate med L / R in M / S stereo načinoma ter obema transformatorjema.
TridA-Pre zasnovo zasnuje na redki in legendarni konzoli Trident A Range. Konzola Trident A Range je bila ena najbolj znanih glasbenih konzol na planetu, ki je pomagala zagotoviti zvok za takšna dejanja, kot so: The Beatles, David Bowie, Elton John, Queen, T-Rex, Genesis in še več. Na široko so ga častili zaradi čudovitega zvočnega glasbenega EQ-ja, ki zagotavlja poln zvok z bogato tonaliteto. Izdelanih je bilo le 13 konzol, kar jih uvršča med najbolj iskane mešalne mize doslej. Arturia sta ustvarila zvesto reakcijo predojačevalnika in EQ, ki zagotavljata neverjetno moč oblikovanja zvoka.
V76-Pre zasnovo zasnuje na zaželenem predojačevalniku V76, ki se uporablja v znanih studiih Abbey Road in je vgrajen v mešalne mize REDD. V76 je pomagal oblikovati zvok "The White Album" skupine The Beatles, zahvaljujoč toplini in bogati tonalnosti na osnovi cevi. Na podlagi prvotnega dizajna so Arturia izpopolnili funkcionalnost in ročno izbrali najboljše elemente za večjo vsestranskost. Nadzor ojačitve je postal bolj neprekinjen za dodaten nadzor, kot tudi za izboljšanje glasnosta ojačevanja in rezanja EQ za sodobne namene.
VCA-65 temelji na legendarnem DBX165A, kompresorju, ki ni podoben nobenemu drugemu. Za razliko od konkurence je 165a za ustvarjanje kompresijskega učinka uporabljal polprevodniški VCA. Dandanes je DBX165A zelo iskan, a zahvaljujoč Arturia modeliranju TAE lahko med mešanjem uporabljate neomejeno količino VCA-65. Ne samo, da je videti kot njegov predhodnik, ampak tudi zveni kot tak. Ko ga potisnete do extreme, boste zaslišali značilne peske VCA65. To bo dodalo neverjetno prisotnost in energijo kateremu koli viru. VCA-65 je najboljša izbira za mešanje bobnov, tolkal in basov.
FET-76 naredi vse boljše. Arturia je verodostojno oblikovala najbolj znani studijski kompresor na svetu. Kombinacija tranzistorja z efektom polja in ojačevalnika razreda A daje nežen, a zaželen ton, tudi pri nizkih stopnjah stiskanja. Izvlecite vhod in izberite eno od štirih razmerij, ali celo vključite način "vsi gumbi", da resnično slišite, kako kompresor na osnovi FET oživi na katerem koli viru. Bobni, bas, vokali, kitare. Ničesar ne bi odlikoval 1176. Kmalu boste spoznali, zakaj je 1176 kompresor številka ena za profesionalce v industriji, kot so Andrew Scheps, Jacquire King in Glyn Johns.
Arturia Tube STA zvesto poustvarja vseameriškega delovnega konja. STA je bila v zlati dobi produkcije običajna oddaja in snemalni studii. Prvotna STA je bila znana po svoji intimi, svilnatih vzponih in nasičenosti ob potisku. STA je bil nosilec vokala in basa. To je bilo zaradi njegove sposobnosti, da šibko spodnjo energijo pretvori v tople, harmonično bogate tone.
EMT140 je najboljši reverb plošče. Nobena zbirka učinkov ni popolna brez vključitve razkošne, gladke plošče, polne bogastva. Rev Plate-140 JE mati vseh ploščnih reverberjev. V svoje mešanice boste lahko vbrizgali tone vintage mojo, zahvaljujoč vključitvi analognega cevnega predojačevalnika s kompenzacijo ojačenja. To poudari naravno sladek ton reverb. Plošča Rev ima tri popolnoma natančne plošče; Punchy, EMT in čudovito. To vam ponuja vsestransko paleto tonskih možnosti, ki ustrezajo vašim željam in potrebam.
Ne kopija, ne posnemanje, ne poklon. Rev Intensity bo spremenil vaše razmišljanje o tej vrsti zvočnega učinka. Ko je Arturia analiziral in poustvaril najboljšo studijsko opremo, ki je bila kdajkoli narejena za zbirko FX, je Arturia zapisoval pri analizi klasike in v najboljši reverb vtičnik združil najboljše od vsega digitalnega. Arturia so z najsodobnejšimi algoritemskimi tehnikami ustvarili bujen, vsestranski reverb ki zveni fantastično in je enostaven za vaš CPU. To je priročno, saj boste želeli uporabiti več primerkov, ko ga enkrat slišite. Pakirali so ga tudi polno inovativnih prednastavitev, ki v celoti izkoristijo njegov napredni nabor funkcij. V vtičnik je vstavljena tudi integrirana vadnica, da se lahko učite med potekom.
Prvotno izumljen za dodajanje nekaj "prostora" zvoku Hammondovih organov že v tridesetih letih prejšnjega stoletja, je reverb razmeroma preprost dizajn obešene vzmeti znotraj rezervoarja. Zvok inštrumenta se skozi vzmet spusti in znova pobere, meša se v izvirni zvok! Zahvaljujoč moči Arturia tehnologij za modeliranje TAE in Phi so lahko poustvarili vse, kar je naredilo 636 in spomladanske reverbe nasploh, tako privlačne. True Analog Emulation se ukvarja z elektronsko stranjo, analizira in natančno modelira način delovanja vezja in odziv na različne zvočne signale. Phi nam omogoča, da preučimo fizično naravo reverb, kako reagira vzmet, kako resonanca rezervoarja spremeni zvok. Bodite prepričani, da zahvaljujoč Arturia prejemate najbližjo resnično stvar.
holy grail trakov z zamudo, ikonično silver, črno in zeleno odmevno enoto so imeli radi nešteto glasbenikov iz vseh zvrsti in stilov. Umetniki od Radioheada do Johna Martyna so oboževali njegovo moč, ki se je izogibala smoli. Seznam znanih delay kasetnega traku bi bil neverjetno dolg, vendar bi bil "kdo je kdo" vplivnih glasbenih legend. Z magijo njihove napredne TAE® modeliranje tehnologije, Arturia lahko popolnoma posnemati ta prelomni delay kot plug-in. Vsa ta čarovnija, vse te domiselnosti in ves ta legendarni ton so poustvarjeni v Arturia Delay TAPE-201.
Memory Brigade je Arturia ljubezensko pismo legendarnemu BBD - ali "napravi z brigadno brigado" - ki je ustvarilo revolution v modulacijskih učinkih, ki temeljijo na času. Ena izmed prvih in zagotovo največjih zamud pri BBD je bila Memory Man in nekoliko preoblikovan Deluxe Memory Man, ki so ga sredi 70-ih ustvarili pionirji učinkov Electro-Harmonix.
Kitaristom in snemalcem je bil všeč njegov edinstven zvok: temno, filtrirano lubje, ki je bilo drugačno od tradicionalnih zamud kaset. Na tem legendarnem pedalu smo zasnovali Delay MEMORY-BRIGADE, tako da boste lahko uživali v njegovih povratnih informacijah in "zarjavelem" tonu v svojih produkcijah. Uporaba svoje izključne TAE® in Phi® modeliranje tehnologije, Arturia so analizirali veliko klasično BBD vezja, ki naredili ta učinek tako slaven, in ustvarili pristno,-analogni zveneče spoštovanje do teh vintage legend.
Arturia Delay Eternity se je začel na isti risalni plošči kot njihovi nagrajeni programski sintetični sintetični pigmenti naslednje generacije. Ne samo, da so želeli ustvariti delay z neresnično močjo modulacije, temveč so želeli vključiti tudi contemporary funkcije, ki bi tako eksperimentalnim kot tradicionalnim proizvajalcem omogočile delay kot še nikoli prej.
Mini-filter zasnovo in zvok opira na znani 24dB nizkopasovni lestni filter v Moogovem slogu. Na podlagi prvotne zasnove je Arturia prilagodila in posodobila filter za sodobnega glasbenega ustvarjalca. Klasični filter je predstavljen v Arturia instrumentu Mini V, zdaj pa ga lahko dodate v svoje produkcije kot vsestranski vtičnik. Prilagodljiv filter zagotavlja bogat, topel ton, zasnovan za vrsto aplikacij. S filtrom lahko izravnate zvočne datoteke ali dodate nizko prizvok snemanju na nizki ravni. Modulacijski odsek je sestavljen iz sledilca ovojnic, zaporedja korakov in LFO za optimalno vsestranskost in zmožnosti oblikovanja zvoka. Na voljo je tudi z vrsto prednastavitev, ki so jih oblikovali nagrajeni oblikovalci zvoka.
M12-filter je zvesta rekreacija slavnega večmodalnega filtra iz Oberheimove Matrice-12. Zvok in parametri so bili izboljšani in posodobljeni, zato je eno najmočnejših razpoložljivih orodij za oblikovanje zvoka. Analogni nadzor tona filtra je opremljen s programirljivimi modulacijskimi ovojnicami in vsestransko modulacijsko matrico za optimalno prilagodljivost. Kombinacija obsežnega kontrolnega odseka in edinstvene tonalnosti naredi M12-Filter enega najbolj iskanih vtičnikov za virtualne učinke, ki so na voljo. Omogoča vam ustvarjanje in uporabo vsega, od gladkih potez do ritmičnih vzorcev. Zahvaljujoč vsestranskemu vmesniku je idealen celo za glitching in eksperimentiranje z zvokom.
Filter SEM je zvesta rekreacija legendarnega filtra Oberheim SEM. Ta vsestranski vtičnik za filtriranje temelji na pionirski zasnovi Toma Oberheima. SEM je bil eden najbolj revolucionarnih filtrov, ustvarjenih v tistem času, in je bil pionirski zvok sedemdesetih let. Arturia je zelo potrudila, da bi zagotovila, da zajame bistvo analognega zvoka in tona, pa tudi izboljšala in izboljšala filter za sodobno uporabo. Idealen je za vrsto aplikacij za oblikovanje zvoka, od oblikovanja glasovnih posnetkov in obdelovanja instrumentov do izvedbe pometanja, gradnje, padcev in še več. Filter je sestavljen iz oscilatorja hrupa, vezja SEM z mehkim odsekom, zaporedja vrat in modulacijskih virov ter modulacijske matrice za optimalno vsestranskost.