Oblikovanje cen
Poskušamo vse kar je v naših močeh za zagotovitev izjemno konkurenčnih cen, tako na spletu kot v trgovinah. Cene za dostavo se prikažejo, ko izdelek dodate v nakupovalno košarico, številni izdelki pa vključujejo možnost brezplačne dostave.
Za razliko od mnogih mednarodnih trgovtube, mi bo vašo debetno kartico vedno bremenili za točen navedeni znesek, in v vaš lokalni valuti. Gear4music trenutno posluje v osmih različnih valutah na naših 19 mednarodnih spletnih straneh.
Razpoložljivost zaloge
Za vsak izdelek so prikazani predvideni datume dostave. Prikazani datum se izračuna na podlagi razpoložljivosti zaloge in predvidenega dostavnega roka dostavne službe za vašo lokacijo.
Ko v našem lastnem skladišču imamo fizično razpoložljivo zalogo za takojšnjo dostavo, na strani izdelka bo prikazan status 'na zalogi' in predvideni dostavni rok bo običajno hiter.
Ko v našem lastnem skladišču nimamo fizično razpoložljive zaloge, prikazan bo predvideni dobavni rok, ki je odvisen od tega, koliko dolgo običajno traja ponovna dopolnitev zaloge, ali ko že vemo rok prejema naslednje dobave. Predvideni datumi dostave se nenehno posodabljajo,
da bi odražali razpoložljivost, in čeprav izredno skrbimo za njihovo pravilnost, prosimo upoštevajte, da so datumi le predvideni in niso zagotovljeni.
Rezervirajte vaš datum dostave
Rezervirate lahko vaš želeni datum dostave z uporabo funkcije koledarja v nakupovalni košarici. Prosimo, upoštevajte, da to ni zagotovljen datum, čeprav je velika večina naročil dostavljena prav na izbrani datum.
Če živite na remote lokaciji, dostava vašega naročila lahko traja dlje, in nekatere storive dostave morda ne bodo razpoložljive. Ko se prijavite ali vnesete podrobnosti naslova tekom postopka zaključevanja nakupa, navadno boste obveščeni, vkolikor datum dostave in storitve potrebujeta spremembe.
Če iz poljubnega razloga moramo spremeniti vaš datum dostave, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti ali SMS sporočilu.
DDV
Cene vključujejo DDV, razen če ni drugače navedeno. Registrirani smo za DDV v 12 državah,
in bo stopnja DDV-ja za vaše naročilo vedno jasno prikazana.
Če naročate od zunaj EU vključno z Norveško in Švico, prikazali bomo ceno brez DDV-ja, ter skupni znesek z DDV-jem, ki ste ga obvezni plačati ob prevzemu blaga. Gear4music ne zbira dejanskega zneska DDV-ja ali katere koli plačljive uvozne dajatve – to zbirajo vaši lokalni carinski uradi, in Gear4music ne prevzema odgovornost za plačilo vseh dodatnih uvoznih dajatev, ki jih lahko odredijo dostavne službe ali carina. Prosimo upoštevajte, da nekatere dostavne službe zaračunajo majhno dajatev za carinsko obdelovanje. Na primer, DHL zaračuna 5.99 evrov ali 2% za naročila nad 300 evrov.
Referenčne številke izdelkov
Vsak izdelek na Gear4music spletnem mestu vsebuje referenčno številko izdelka. Koristno je,
če to referenčno številko imate ob sebi, ko nas kličete zaradi preverjanja podrobnosti izdelka.
Koristno je, če imate referenčno številko izdelka ob sebi, ko nas kličete zaradi naročanja izdelka.
Ali bom po spletni registraciji sprejemal/a veliko reklamne pošte?
Ne. Pošiljali bomo le sporočila o statusu vašega naročila, in Gear4music glasilo enkrat vsakih nekaj tednov. Vaših podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam za namene trženja.
Kako vem, ali ste prejeli moje naročilo?
Prejeli boste potrditev prejema po e-pošti.
Naročila na čakanju
Poskušali bomo čimprej stopiti v stik z vami. Morda boste morali dostaviti kopija plačilne kartice, ali drugo obliko identifikacije. To se občasno zgodi, ker nismo zmožni samodejno preveriti vnešene podrobnosti z vašim ponudnikom kartice. To ne pomeni, da imate slabe bonitete, ali da vas ne cenimo kot kupca! Enostavno imamo obveznost občasnega opravljanja teh pregledov, zaradi preprečevanja goljufivih transakcij.
Zakaj je bilo moje naročilo zavrnjeno?
To se običajno zgodi, ko vaša banka zavrne transakcijo, ali ko vnešene podrobnosti niso pravilne in ne izpolnjujejo naših varnostnih kriterijev. Vkolikor se to zgodi, vas prosimo da popravite vnešene podrobnosti, poskusite uporabiti različno plačilno kartico ali nas kontaktirate na 0044 843 155 0800 za nadaljnje nasvete, če menite, da so vse navedene informacije pravilne, in da uporabljena kartica ima dovolj razpoložljivih sredstev.
Ali je mogoče osebno prevzeti naročilo?
Da, vendar ne za spletna naročila s kreditno kartico. Vkolikor želite prevzeti naročilo, nas pokličite na 0044843 155 0800, da preverimo razpoložljivost zaloge.
Ali je mogoče naročiti po telefonu?
Da. Vkolikor že imate registrirani spletni račun pri nas, naročanje po telefonu je hitro in preFREEo, še posebej, če veste številko vašega računa. V kovček naročil po telefonu in iz varnostnih razlogov, vaše naročilo moramo vedno dostaviti na enak naslov, kot je naslov registriran na kartici, ki jo uporabljate za plačilo.
Iščem določeni izdelek in ga ne najdem na vaši spletni strani.
Prosimo, pošljite nam e-poštno sporočilo z vašo zahtevo na
[email protected]