Nepodprt brskalnik
Spletni brskalnik, ki ga trenutno uporabljate, ni več podprt, zato funkcije tega spletnega mesta morda ne bodo delovale po pričakovanjih. Svetujemo vam, da posodobite na trenutno podprt brskalnik (kot je Chrome, Edge ali Firefox), da izboljšate svojo varnost, hitrost in splošno izkušnjo.
Poleg sistema jamstva za vračilo denarja, imajo vsi naši izdelki garancijo:
Najmanj pet let garancije.
Najmanj enoletna garancija.
Najmanj enoletna garancija.
Načrt podaljšane garancije Gear4music zagotavlja izboljšano storitev in je zasnovana tako, da nudi višjo raven zaščite kot naša standardna garancija ali brezplačne garancije, ki jih ponujajo drugi trgovci na drobno in proizvajalci.
Najbolj poglavitne značilnosti izboljšane garancijske storitve Gear4music so:
Garancija velja do 10 let od datuma dobave.
Standardni stroški prevzema in dostave so vključeni za prvi dve leti (Združeno kraljestvo).
Garancija je prenosljiva, če izdelek prodate naprej.
Če izdelek ne bo popravljen v 30ih dneh, bo na voljo oprema za izposojo.
Če izdelek ne bo popravljen v 60ih dneh, bo zagotovljena nadomestna oprema.
Če garancijska storitev ni bila uporabljena, je mogoče polico preklicati v 30ih dneh in kadar koli pozneje s sorazmernim popustom.
Ta razširjena garancija dopolnjuje standardne garancijske politike podjetja Gear4music in proizvajalca ter pogoje poslovanja podjetja Gear4music. Nobena izjava ali prodajni pogoj ne vpliva na vaše zakonske pravice, kot so opredeljene v Pravilniku o potrošniških pogodbah leta ne omejuje vaših zakonskih pravic.
Vse podrobnosti o naši shemi podaljšane garancije si lahko preberete tukaj.
Če se izdelek pokvari v prvih 180ih dneh vašega lastništva, bomo blago prevzeli in vam ga brezplačno dostavili nazaj.
Če se blago pokvari v prvih 90ih dneh vašega lastništva, bomo blago prevzeli in vam ga brezplačno dostavili nazaj.
Če se izdelek pokvari v prvih 30ih dneh lastništva, ga bomo prevzeli na naslovu, ki ga določite.
Če imate nov, skoraj nov izdelek ali razstavni eksponent, ki se pokvari po prvih 30ih dneh, vendar v prvih šestih mesecih vašega lastništva ali rabljen izdelek, ki se pokvari po prvih 30ih dneh, vendar v prvih treh mesecih vašega lastništva:
Za predmete do 20 kg:
Vaš predmet bi morali imeti možnost prevzeti v prevzemni poslovalnici DPD - najprimernejšo lokacijo za prevzem poiščite tukaj. Prevzamemo lahko tudi na naslovu, ki ga navedete sami.
Za predmete, težje od 20 kg:
Vaš izdelek lahko prevzamemo na naslovu, ki ga navedete.
Po šestih mesecih lastništva bomo zaračunali stroške prevzema in vračila izdelkov. To velja za mednarodna naročila.
Če se izdelek pokvari v prvih dveh letih vašega lastništva, bomo izdelek prevzeli in ga dostavili nazaj.
Če se izdelek pokvari v prvih 60ih dneh lastništva, ga bomo prevzeli na naslovu, ki ga določite.
Če se izdelek pokvari po prvih 60ih dneh, vendar v prvih dveh letih lastništva:
Za predmete do 20 kg (npr. električne kitare, violine, klaviature MIDI itd.):
Vaš predmet moramo prevzeti v prevzemni enoti DPD - najprimernejšo lokacijo prevzema poiščite tukaj. Za manjše plačilo lahko izdelek prevzamemo tudi na naslovu, ki ga navedete sami.
Za predmete, težje od 20 kg (npr. bobnarske garniture, kontrabase itd.):
Vaš izdelek lahko prevzamemo na naslovu, ki ga navedete.
Po dveh letih lastništva bomo zaračunali manjši znesek za kritje naših neposrednih stroškov prevzema in vrnitve blaga nazaj k vam.
Pri naročilih, dostavljenih zunaj Združenega kraljestva, se lahko pogoji podaljšane garancije razlikujejo glede na državo, kar bo jasno navedeno. Če se izdelek pokvari v prvem letu ali dveh letih lastništva, ga bomo brezplačno prevzeli in vam ga dostavili nazaj. Po enem ali dveh letih lastništva bomo zaračunali manjši znesek za kritje naših neposrednih stroškov prevzema in vračila izdelka.
Za stranke v nekaterih oddaljenih območjih Združenega kraljestva (npr. na otoku Man) je lahko cena podaljšane garancije nekoliko višja zaradi morebitnih višjih prevoznih stroškov pri prevzemu in ponovni dostavi. To ceno boste lahko videli, ko boste vnesli podatke o naslovu med nakupovanjem.
Če nam izdelek vrnete v popravilo, ga bomo popravili v najkrajšem možnem času. Če izdelka ne bomo mogli popraviti v 60ih dneh, vam bomo poslali nadomestni izdelek.
Vse naše garancijske police izključujejo izdelke, ki so se pokvarili zaradi napačne uporabe, naključne poškodbe ali katerega koli drugega razloga, ki ni krivda proizvajalca. Če se ob vrnitvi izdelka v podjetje Gear4music izkaže, da je brezhiben, in je zunaj veljavnega obdobja garancije za vračilo denarja, vam bomo izdelek vrnili za manjše plačilo. Priporočamo tudi, da blago zavarujete.
**Naša petletna garancija je bila uvedena oktobravsa naročila, oddana pred tem datumom, velja triletna garancija od datuma nakupa.**