Nepodprt brskalnik
Spletni brskalnik, ki ga trenutno uporabljate, ni več podprt, zato funkcije tega spletnega mesta morda ne bodo delovale po pričakovanjih. Svetujemo vam, da posodobite na trenutno podprt brskalnik (kot je Chrome, Edge ali Firefox), da izboljšate svojo varnost, hitrost in splošno izkušnjo.
Pošiljanje opreme je lahko zastrašujoče. Sledite našemu vodniku za pakiranje in zagotovite, da bo vaš izdelek med prevozom zaščiten.
1. Izberite trdno kartonsko škatlo. primerne velikosti, pri čemer med predmetom in škatlo pustite približno 1-2 centimetra prostora.
2. Predmete zavijte posamično. da se med prevozom nič ne opraska ali poškoduje.
3. Na spletni strani Pad izpraznite preostali prostor. v škatli, da se predmeti med prevozom ne bi premikali.
4. Če ponovno uporabite škatlo, se prepričajte, da škatla ni bila poškodovana in da so odstranjene vse stare etikete.
Če pošiljate predmet, ki vsebuje tekočino (na primer naprave za dimljenje/zrak), poskrbite, da je ta odstranjena in da je enota pred pošiljanjem izpraznjena, da preprečite poškodbe zaradi tekočine med prevozom. Gear4music ne more prevzeti odgovornosti za noben predmet, ki je poškodovan zaradi nezadostne embalaže, in vsak predmet, ki pride k nam v poškodovanem stanju zaradi neustrezne embalaže, vam bo lahko vrnjen in vse garancije bodo razveljavljene.
Ko prek našega spletnega portala odprete vračilo ali zamenjavo, lahko izberete storitev enega od naših kurirjev ali se odločite, da izdelek pošljete sami.
Če ste se odločili za pošiljanje pošiljke z enim od naših kurirjev in je pakirana v skladu z našimi smernicami za pakiranje, vas naša služba za pomoč strankam poskrbi.
Če se vaš paket izgubi pri enem od naših kurirjev, vam bo naša služba za pomoč strankam z veseljem pomagala. Če je bila uporabljena storitev vračila v trgovino, bo morda potrebno fizično dokazilo o oddaji pošiljke, ki nam bo pomagalo pri preiskavi.
Žal trenutno ne moremo zagotoviti embalaže, zato vam priporočamo, da embalažo ponovno uporabite ali jo pridobite pri lokalnem prodajalcu.