Nepodprt brskalnik
Spletni brskalnik, ki ga trenutno uporabljate, ni več podprt, zato funkcije tega spletnega mesta morda ne bodo delovale po pričakovanjih. Svetujemo vam, da posodobite na trenutno podprt brskalnik (kot je Chrome, Edge ali Firefox), da izboljšate svojo varnost, hitrost in splošno izkušnjo.
Za ta božič smo podaljšali standardno jamstvo za vračilo denarja. Kupujte z zaupanjem, saj je naše jamstvo za vračilo denarja podaljšano na 40 dni za vse nove izdelke. Kupite še danes in uživajte v možnosti vračila izdelkov do novega leta v skladu z našim standardnim pravilnikom o vračilih.
Na Gear4music lahko nakupujete s popolnim zaupanjem in brezskrbnostjo, saj imajo vsi izdelki 30-dnevno garancijo povračila denarja in 5 letno standardno garancijo.
Dodatna zaščita je na voljo za majhno pristojbino na mestu nakupa, kar vam omogoča do 180-dnevno garancijo za vračilo denarja in do 10-letno podaljšano garancijo.
Nobena izjava o prodaji ali pogoj prodaje v teh pogojih ne vpliva ali omejuje vaših zakonskih pravic, kot so opredeljene v Direktivi o pravicah potrošnikov EU ali Predpisih o potrošniških pogodbah 2013 (informacije, odpovedi in dodatni stroški).
Izdelke je mogoče vrniti zelo enostavno preko našega spletnega centra za vračila. Začnite tukaj:
Ta tabela ponuja pregled vaših zakonskih potrošniških pravic v primerjavi z našo standardno politiko vračil in izbirno razširjeno garancijo za vračilo denarja in garancijo.
ZK & EU / EGP | EU standard | Gear4music Standard | Gear4music Izbirno | Digitalni predmeti Gear4music |
Obdobje vračila | 14 dni | 30 dni | Do 180 dni | 14 dni (če licenčni ključ ni bil uporabljen za aktivacijo predmeta) |
Povrnjeni stroški standardne dostave? | Da, do 30 dni | Da, do 30 dni | Da, do 30 dni | N/A |
Povrnjeni stroški dostave v nadgrajeni različici? | Samo standardni stroški | Samo standardni stroški | Samo standardni stroški | N/A |
Brezplačen prevzem ob odpovedi | št | št | št | N/A |
Vrnite, če ima napako zaradi zasnove ali izdelave | prost | Brezplačen prevzem v 180 dneh | Brezplačen prevzem v 2 letih ali kot je navedeno na strani izdelka | V roku 14 dni |
Vrnite, če je dostavljeno poškodovano | prost | Brezplačen prevzem v 14 dneh | Brezplačen prevzem v 14 dneh | N/A |
Vrnite, če prejmete napačen artikel | prost | Brezplačen prevzem v 14 dneh | Brezplačen prevzem v 14 dneh | V 14 dneh (če licenčni ključ ni bil uporabljen za aktivacijo predmeta) |
Je podaljšana garancija povrnjena, če je bila uporabljena? | N/A | N/A | št | N/A |
Za nadaljnje informacije o vaših zakonskih pravicah in pravici do odstopa ali preklica se pomaknite do konca te strani z informacijami.
Če želite izdelek vrniti v okviru naših standardnih ali razširjenih shem jamstva za vračilo denarja, zagotovite, da je izdelek:
V stanju „kot nov", kar pomeni, da se z njim ni ravnalo več kot je potrebno za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja blaga, zlasti če presega ravnanje, ki bi bilo razumno dovoljeno v trgovini
Dobro zapakirano in v originalni embalaži
Naša jamstva so poleg vaših zakonskih pravic. Za več informacij o vaših zakonskih pravicah glejte spodaj.
30-dnevna garancija vračila denarja
30 dni od dostave, da nam sporočite, da ste si premislili
Izberite drug artikel ali zahtevajte vračilo
Povračila pokrivajo stroške dostave storitev Standard ali Saver, vendar izključujejo kakršne koli izboljšave, kot so namestitev, dostava v dve osebi, časovno omejene in sobotne storitve
Upravičenost do jamstva za vračilo denarja
Pomembno: Zaradi higiene in razlogov licenciranja programske opreme so nekateri izdelki upravičeni do naše garancije za vračilo denarja samo, če so nam vrnjeni neuporabljeni in zapečateni v originalni embalaži z vso programsko opremo, ki je še vedno »neregistrirana«. Podrobnosti o izključitvah so prikazane v opisih izdelkov. Izdelki vključujejo:
Monitorji in slušalke
Ušesni čepki in zaščita za ušesa
Jezički in ustniki za pihala in trobila
Izdelki za nego ust in ustnic
CD-ji, DVD-ji in programska oprema
Podaljšana garancija vračila denarja, do 180 dni
Garancijo vračila denarja lahko po želji podaljšate do 180 dni za majhno plačilo na prodajnem mestu, kar vključuje do 6 let podaljšane garancije.
Več informacij o podaljšanih garancijah najdete tukaj .
V 180 dneh od dostave nam lahko sporočite, da ste si premislili, prekličete pogodbo in izberete drug artikel ali zahtevate vračilo kupnine.
Prevzem bo zaračunan majhno, glede na velikost in težo naročila (glejte poglavje o stroških prevzema)
Vračila v 30 dneh po dostavi krijejo stroške dostave storitev Standard ali Saver, vendar izključujejo kakršne koli izboljšave, kot so namestitev, dostava v dve osebi, časovno omejene in sobotne storitve
Ne moremo sprejeti vračil Custom izdelanih elementov brez napak, kot so računalniški sistemi, zgrajeni po specifikacijah stranke. Vaše zakonske pravice za te artikle so omejene, saj je gradnja že sklenjena, preden je bilo blago odposlano, zato se šteje, da je vaša pravica do preklica izgubljena v času odpovedi, saj je storitev v celoti opravljena pred potekom 14 dni. Izjeme so lahko možne le z našim predhodnim dogovorom in so lahko predmet odpovedi in obnovitve zalog v višini najmanj 25 % v skladu z našimi pogoji, pod pogojem, da je blago v prvotnem stanju na zalogi.
Stroški zbiranja
Če prekličete naročilo v skladu z zakonskimi pravicami ali želite vrniti izdelek v okviru naše garancije za povračilo denarja, ste odgovorni za vračilo izdelka. Toda v vsakem primeru, ko zbiranje ni brezplačno (npr. preklic naročila ali kot je prikazano v zgornji tabeli), se lahko dogovorimo, da izdelek prevzamemo po subvencionirani ceni. Ta cena se razlikuje glede na izdelek in je prikazana na vsaki strani izdelka v okviru zagotovljenih informacij o garanciji in povračilu denarja ter na strani nakupovalne košarice.
Na primer, za kupca iz Združenega kraljestva je običajni strošek za zbiranje izdelkov do 30 kg, z največjo dolžino 1 metra, 3,99 funtov, vendar bo strošek višji za težje, voluminozne izdelke ali mednarodno zbiranje.
Če se odločite za vračilo izdelka, se stroški vračila odštejejo od vašega povračila denarja.
Prav tako se lahko dogovorite, da pošljete artikel nazaj na vaše lastne stroške. Če se odločite za to, vam toplo priporočamo, da dobite dokazilo o poštnini, s katerim lahko dokažete, da ste blago vrnili. Izdelki morajo biti vrnjeni brez zamude in najkasneje v 14. dneh od preklica.
Pakiranje vračil
Prosimo, da hranite vse originalne embalaže, dokler ne boste prepričani, da želite blago obdržati, saj bo odbitek od povračila denarja enak izgubi pri maloprodajni vrednosti blaga brez originalne embalaže, če želite izdelke vrniti v roku 30. dni od dostave brez originalne embalaže.
Če nimate vseh originalnih delov za zunanjo poštno embalažo, vendar želite blago vrniti v garancijskem roku za povračilo denarja, je treba vse predmete postaviti v trdno kartonsko škatlo z ustreznim embalažnim materialom, da se predmeti ne premikajo in so zaščiteni pred praskami in poškodbami. Gear4music ne more prevzeti odgovornosti za noben izdelek, ki se je poškodoval zaradi neprimerne embalaže, vaše vračilo in povračilo denarja pa je lahko zavrnjeno ali pa je vaše povračilo denarja manjše, če izdelek ni pravilno zapakiran. Če glede ustreznosti embalaže niste prepričani ali imate kakršnokoli vprašanje, se obrnite na naše storitve za kupce.
Pametna in povezovalna naprava
Če vračate pametno ali povezovalno napravo, se prepričajte, da ste prekini povezavo z domačim ali službenim omrežjem in izbrisali ali prekinili povezavo s svojimi osebnimi računi, npr. Google, Spotify ali Amazon Alexa. Če ima vaša naprava funkcijo za shranjevanje podatkov, poskrbite, da boste pred vrnitvijo izdelka izbrisali vse zasebne podatke. Naša skupina za pomoč strankam vam z veseljem pomaga pri pripravah na vrnitev izdelka ali pa vas vodi skozi postopek ponastavitve na tovarniške nastavitve.
Digitalni predmeti
Za prenesena naročila, kot so programska oprema in vtičniki. Če želite naročilo preklicati v skladu z zakonskimi pravicami ali v okviru našega jamstva za vračilo denarja, če so bili izdelki dobavljeni z licenčnim ključem, dobavljeni licenčni ključ ne sme biti uporabljen za aktivacijo programske opreme.
Če vaš izdelek ne deluje kot je pričakovano, nam to čim prej sporočite, da bomo lahko rešili težavo.
V prvih 180. dneh vašega lastništva bomo izdelke zbrali in vam jih brezplačno dostavili.
Standardna garancija
Po prvih 180. dneh, vendar v roku treh let od lastništva, ste sami odgovorni za stroške vračila izdelka in stroške njihove dostave nazaj. Lahko vam povrnemo razumne stroške vračila, če nam predložite neodvisen dokaz, da je napaka na izdelku odgovornost nas ali proizvajaca.
Podaljšana garancija
Brezplačno obdobje zbiranja in vračila je navedeno na posamezni strani izdelka in je običajno 3 leta. Po tem času ste sami odgovorni za stroške vračila izdelka in stroške dostave izdelka nazaj k vam. Lahko vam povrnemo razumne stroške vračila, če nam predložite neodvisen dokaz, da je napaka na izdelku odgovornost nas ali proizvajaca.
Naredili bomo vse kar je v naših močeh, da vaše naročilo do vas pride v brezhibnem stanju. Če bo naročilo poškodovano, ko ga prejmete, nam to sporočite čim prej, da bomo lahko težavo rešili.
Kadar je mogoče, priložite fotografijo kakršnekoli škode povzročene na izdelku in/ali embalaži med prevozom, saj nam bo to pomagalo v komunikaciji z našo dostavno službo.
Prosimo upoštevajte, da lahko prevzamemo odgovornost le za stanje izdelkov pred dostavo do vas. Vsaka škoda ali zlom na poti do vas, je naša odgovornost, toda če se škoda zgodi po dostavi izdelka vam, ali na vaše namensko varno mesto ali vašem imenovanem sosedu, potem je to vaša odgovornost, in mi ne moremo sprejeti nobene odgovornosti za škodo.
Standardne in podaljšane garancije
Če nas obvestite v roku od 14. dni od dostave naročila, bomo od vas brezplačno zbrali poškodovan izdelek in ga hitro zamenjali ali vam povrnili denar. Po 14. dneh bo zaračunana majhna pristojbina za zbiranje.
Naredili bomo vse, kar je v naši moči, da vam bomo dostavili pravi izdelek. Če pa vam bo dostavljen izdelek, ki ga niste pričakovali, nam to sporočite čimprej, da bomo težavo lahko rešili.
Ko je to mogoče, navedite podrobnosti napačnega ali napačno opisanega izdelka, ki ste ga prejeli.
Ko nam izdelek vrnete se prepričajte, da pustite originalno notranjo in zunanjo embalažo nedotaknjeno in samo ponovno zaprite paket, ki ste ga prejeli. Če niste prepričani ali imate vprašanja o ustrezni embalaži, se obrnite na našo službo za pomoč strankam na [email protected] ali 0330 365 4444.
Standardne in podaljšane garancije
Če nas obvestite v 14. dneh od dostave naročila, bomo od vas brezplačno zbrali napačno dostavljeni izdelek in izdelek hitro nadomestili ali vam povrnili denar. Po 14. dneh bo zaračunana majhna pristojbina za zbiranje.
Prosimo, upoštevajte: odgovorni ste za vrnitev napačnega predmeta ali kateregakoli predmeta, ki vam je bil po naključju dostavljen, brez naročila ali plačila. Če ga ne vrnete, vam bomo zaračunali celotne stroške izdelka.
Naročilo lahko prekličete v 30. dneh od prejema naročila. Vsi izdelki morajo biti vrnjeni brez zamude in najkasneje v 14. dneh od dneva preklica.
Če želite preklicati svoje naročilo, lahko kopirate in prilepite spodnje besedilo v e-poštno sporočilo, izpolnite potrebne podatke in jih pošljete tukaj.
Če želite izvedeti več o svojih zakonskih pravicah, glejte spodaj.
******************
Za Gear4music Limited, Kettlestring Lane, York, YO30 4XF, Združeno Kraljestvo:
Obveščam/o, da odpovedujem/o prodajno pogodbo za naslednje izdelke:
• Tukaj navedite svoj izdelek
Naročilo:
• Tukaj navedite številko naročila
Naročeno dne:
• Datum naročila / Prejeto na datum dostave
Vaše ime,
Vaš naslov,
Datum
******************Vrnjene izdelke pregledamo in se prepričamo da ste z njima ravnali kot je priporočeno, ter da ste vrnili vse kar smo vam prvotno poslali.
Prosimo upoštevajte, da če ne prejmemo izdelkov v "kot novem" stanju in v primerni embalaži, vam lahko znesek povračila denarja znižamo. Znesek povračila denarja, vam lahko znižamo tudi, če prejmemo blago, ki ni bilo pravilno uporabljano in ki odraža zmanjšanje vrednosti blaga zaradi vašega neprimernega ravnanja z izdelkom.
Če ste zahtevali povračilo denarja, bo to obdelano v nekaj dneh od prejema vašega blaga in potrditve, da je bilo blago vrnjeno v skladu z našim pravilnikom.
Pravilnik o potrošniških pogodbah 2013
1. Pogodba je sestavljena v trenutku, ko prejmete svojo dostavo.
2. Imate zakonsko pravico, da prekinete pogodbo za določen čas brez navajanja razloga, čeprav bi cenili vaše povratne informacije, ker nam to omogoča izboljševanje naših storitev in podpore uporabnikom.
3. Vaša pravica do preklica naročila poteče 14 koledarskih dni od naslednjega:
a) dneva prejema naročila ali
b) dneva, ko ste prejeli zadnje naročilo, če je bilo dostavljeno v več delih
4. Če želite preklicati naročilo, nas morate o tem obvestiti po pošti ali po elektronski pošti. Lahko uporabite priloženi obrazec za preklic, vendar to ni obvezno.
5. Kot konec 14-dnevnega odpovednega roka se šteje čas pošiljanja e-poštnih sporočil oziroma čas pošiljanja pisem. Do tega datuma vam ni treba vrniti dejanskega blaga. Glejte točko 13, ki govori o rokih vračila.
6. Da bi lahko dokazali, da ste nas pravočasno obvestili o preklicu naročila priporočamo, da obdržite vsa elektronska sporočila, ki nam jih pošljete, oziroma obdržite kopijo kateregakoli pisma in od pošte pridobite dokazila o pošiljki.
7. Če želite preklicati pogodbo o prodaji na daljavo in vse ostale zadeve, nam pišite na:
Gear4music Limited, Kettlestring Lane, Clifton Moor, York. YO30 4XF
0330 365 4444
8. Ob preklicu te pogodbe vam bomo povrnili celotno kupnino in standardne stroške dostave. Upoštevajte, da vam morebitni stroški dodatnih možnosti dostave ne bodo povrnjeni, npr. montaža, dostava z dvema dostavnima delavcema, časovne omejitve in sobotna dostava.
9. Od vašega povračila kupnine bomo odšteli določeni znesek v kolikor je izdelek bil razvrednoten, ker ste z njim ravnali na način, ki ni v skladu z našim pravilnikom in ki presega, kar bi bilo dovoljeno v trgovini z namenom ugotavljanja narave, značilnosti in delovanja določenega izdelka.
10. Povračila sredstev bomo izvedli brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje do-
(a) 14 dni po dnevu, ko prejmemo vračilo od vas, ali
(b) (prej) 14 dni po dnevu, ko ste predložili dokaz, da ste vrnili blago ali
(c) če vam blago še ni bilo poslano, 14 dni po dnevu, ko smo bili obveščeni o vaši odločitvi o odpovedi te pogodbe.
11. Povračilo sredstev lahko zadržimo, dokler ne prejmemo vračilo ali dokazilo, da ste blago vrnili nazaj, odvisno od tega, kaj nastopi prej.
12. Povračilo bomo izvedli z istim plačilnim sredstvom, ki ste ga uporabili pri prvotnem nakupu, razen če se izrecno niste dogovorili drugače. V nobenem primeru pa vam ne bomo zaračunali nobenih pristojbin zaradi povračila.
13. Blago morate vrniti ali nam ga izročiti brez nepotrebnega odlašanja, v vsakem primeru pa najpozneje v roku 14 dni od dneva, ko nam pošljete svojo odločitev o odpovedi te pogodbe. Blago je vrnjeno pravočasno, če ga pošljete pred iztekom teh 14 dni.
14. Prepričajte se, da je vrnjeno blago ustrezno pakirano z originalno embalažo ali s podobno, primerno alternativo.
15. Zakonsko smo dolžni, da vam dostavimo blago, ki je v skladu s opisano pogodbo, z zadovoljivo kakovostjo in zagotavljeno zadostno trajnostjo.
Zakon o pravicah potrošnikov iz leta 2015
1. Če je blago prejeto z napako ali je bilo napačno opisano, imate kratkoročno pravico, da ga zavrnete za celotno povračilo sredstev ali nas prosite za popravilo ali zamenjavo blaga.
2. Če je napaka pristona v preneseni ali nameščeni programski opremi, nas lahko prosite le za popravilo ali zamenjavo digitalne vsebine.
3. Ko zahtevate popravilo ali zamenjavo, nam morate dovoliti primeren čas za to in se ne morete premisliti in se odločiti za eno od drugih možnosti.
4. Pravica do zavrnitve se izgubi po 30. koledarskih dneh, ki se začnejo na dan po prejemu blaga.
5. Če v prvih 30. dneh zahtevate popravilo ali zamenjavo, se "30-dnevna ura ustavi" in ponovno začne, ko prejmete popravljeno blago ali zamenjavo. Če boste še vedno nezadovoljni, boste blago lahko zavrnili v 30 dneh (z najmanj 7 dni) za celotno povračilo.
6. Po 30. dneh, imate pravico prositi za brezplačno popravilo ali zamenjavo.
7. Od nas ne morete zahtevati popravila ali zamenjave, če je to v primerjavi z alternativo za nas nemogoče ali nesorazmerno drago.
8. Popravila ali zamenjave vam ni treba sprejeti, če vam v primerjavi z alternativo povzroča večje nevščečnosti.
9. Če je blago po popravilu še vedno okvarjeno, ga lahko obdržite in dobite delno povračilo ali pa ga zavrnete. Če se blago zavrne več kot 6 mesecev od dobave, vam bo morda odštet strošek za uporabo blaga v teh mesecih.
10. Če je programska oprema še vedno pomanjkljiva po popravilu, lahko zaprosite le za znižano ceno.
11. Povračilo sredstev bo izvedeno v 14 dneh po dogovoru, da je blago napačno, in bo za izvedbo uporabljen enak način plačila kot tisti, ki je bil uporabljeno pri naročilu.
Evropska komisija je vzpostavila platformo za spletno reševanje sporov (SRS), ki potrošnikom, ki se pritožujejo glede izdelka ali storitve, kupljene na spletu, omogoča, da pritožbo vložijo prek spletnega obrazca za pritožbe. Za podrobnosti o tej platformi obiščite http://ec.europa.eu/consumers/odr/