Celoten opis
Ogled popolnega opisa
Analogno modelirani oscilatorji
V središču BIT je odsek z dual oscilatorjem. 11 različnih valovnih oblik je sestavljenih iz eight standardnih oblik, ki vključujejo kvadrat, sinus, triangle, polsinus, sinusno žago in še več, pa tudi rožnati, beli in uglašeni šum. Oscilatorji so bili natančno modelirani iz vrste vintage sintetizatorjev, da bi zagotovili natančen ton, ki vašim miksom doda signature okus hardware opreme. Poleg tega je vključena funkcija drifta, ki simulira premik naklona na vintage opremi z degradacijo delov skozi čas.
Z BIT je na voljo veliko možnosti modulacije, pri čemer je oscilator 1 sinhroniziran z oscilatorjem 2, pa tudi impulzna, frekvenčna in obročna modulacija. Oba oscilatorja sta sposobna tudi samomodulacije preko vgrajenega kontrolera povratnih informacij, ki vašim tonom doda še eno plast žgočega popačenja.
Verodostojni analogno modelirani filtri in LFO
BIT, ki ga sestavljata dva enaka filtra z več različnimi možnostmi usmerjanja, vam omogoča, da vključite klasične zvoke filtrov cenjenih sintetizatorjev hardware. V signature -u je značilna resonanca, pesek in značaj v pikah, kar vam omogoča, da odkrijete, kako so nastali zvoki vaših najljubših klasičnih plesnih plošč. Signalna pot vaših filtrov, ki jo lahko konfigurirate v serijskem, Split Osc (vzporednem) ali Split Noise, lahko prilagodite, da najdete popoln zvok za vašo mešanico. Ker Rob Papen BIT ni zadovoljen s tem, da vam ponuja več možnosti usmerjanja, ima Rob Papen BIT več različnih vrst filtrov, vključno z dvema nizkoprepustnima načinoma, visokoprepustnim, pasovnim, zareznim in glavnikom. Vsak filter ima preklopni mejni naklon od 12 do 24 dB/okt, da spremenite odziv in agresivnost vašega oblikovanja tonov. Če ga uporabljate v kombinaciji s kontrolerom Q (resonanca), lahko dosežete širok razpon zvokov od subtilnega oblikovanja tonov in odstranjevanja pretiranih nizkih ali visokih tonov do extreme filtriranja z uničujočimi lastnostmi za izostritev roba vaše glasbe.
BIT, ki je bistvenega pomena za zvok vintage hardware sintetizatorjev, vsebuje dva LFO, ki pomagata ustvariti vaš ton. En LFO je namenjen toni, drugi pa se lahko prosto dodeli modulacijski matriki. S šestimi valovnimi oblikami, med katerimi lahko izbirate, več načini, sinhronizacijo hitrosti in faznimi kontrolami, je prosto dodeljeni LFO vgrajeni BIT sposoben vsega od subtilnega zgoščevanja do popolnega nihanja.
Dodajte vznemirljive, razvijajoče se tone z vgrajenim arpeggiatorjem
BIT, ki je morda nekoliko izven področja vintage analogne opreme, vključuje 16-stopenjski arpeggiator. Z do 13 različnimi načini igranja vgrajeni arpeggiator ponuja za vsakogar nekaj. S celotnim razponom štirih oktav in obsežnim nadzorom nad širokim razponom nastavitev, vključno s hitrostjo, melodijo, drsenjem, zamahom in izenačenjem, lahko ustvarite ritmične sintetične tone, da svoji skladbi dodate gibanje in energijo. BIT-ov arpeggiator, ki ga najdemo v številnih sintetizatorjih Roba Papena, vključuje tudi gumb za vrtenje/key. Ta poseben nadzor vam omogoča, da BIT-u poveste, kateri vir naj posluša pri ustvarjanju posameznega koraka, bodisi raven hitrosti v vtičniku bodisi hitrost ročnega pritiska na MIDI tipkovnico. Seveda je mogoče zmešati oboje, tako da nastavite številčnico na 50/50. Čeprav je ta nadzor lahko majhen del večje enačbe, je idealen, da BIT izvede arpeggiacijo na podlagi zmogljivosti, kar vam omogoča ustvarjanje bolj privlačnih, čustvenih komadov z dinamiko in pretočnostjo.
Vgrajeno modulacijsko matriko lahko dodelite tudi prostemu nadzoru nad vašim arpeggiatorjem, kar omogoča zapletene in razvijajoče se sekvence v vaših produkcijah. Idealno za oblikovalce zvoka v live, lahko moduliranje virov v vašem arpeggiatorju vodi do nepričakovanega in nepredvidljivega vedenja, s čimer se vaše občinstvo dlje ukvarja z vašo glasbo.
Prilagodite svoj ton
BIT Roba Papena, ki ponuja orodja za izrezovanje vašega zvočnega signature, vključuje več učinkov, ki pomagajo preoblikovati monotone in suhe zvoke v vznemirljive in obsežne zvočne pokrajine. phaser in flanger si delita parametre, tako kot delay in reverb, medtem ko ima refren lasten nabor kontrol. Čeprav to lahko pomeni, da ne morete vključiti vseh petih učinkov hkrati, je globina manipulacije z vsakim učinkom več kot dovolj, da dodate dodatno plast teksture vašemu zvoku.
Čeprav je BIT virtualno modeliran analogni sintetizator, dodajanje modulacijske matrike ponuja prilagodljivost tudi znotraj domene vgrajenih učinkov. Moduliranje parametrov učinkov na delay, reverb ali refren lahko povzroči nekatere nezemeljske zvoke, ki vašega poslušalca popeljejo v drugo področje in je lahko zvok, ki ga iščete v svojem kinematografskem filmu ali TV partituri.
Brskajte, shranite in prikličite prednastavitve
Glavna sestavina virtualnih instrumentov in učinkov Roba Papena so brezhibne prednastavitve, ki vam omogočajo, da takoj raziščete zmogljivost vašega vtičnika. BIT ni nič drugačen, saj glasnosta več kot 950 prednastavitev za odkrivanje potenciala zvočnega oblikovanja, kar vam pomaga, da se vsakič, ko se sintetizator zažene, začutite navdih za ustvarjalnost. BIT vam pomaga hitro najti pravi zvok za svojo produkcijo in uporablja intuitiven sistem map, od katerih vsaka vsebuje do 256 prednastavitev. Vsaka mapa ponuja drugačen parameter za iskanje določenega zvoka, ki ponuja možnosti iskanja vrste, tempa/občutka in tembra, s katerimi boste lahko hitro našli zvok za avdicijo v vašem projektu. Ko najdete zvok, ki ustreza vašim okusom, ga preprosto shranite v mapo Priljubljene in ga prikličite v kateri koli prihodnji seji, ki jo boste morda potrebovali, tako da boste okrepili svoj potek dela v studiu, prihranili čas pri pomikanju po neskončnih seznamih prednastavitev in namesto tega v svojih sejah ujamete strelo v trenutku steklenice.
Lastnosti
- 16-glasni virtualni analogno modeliran sintetizator
- Raznolikost več kot 950 prednastavitev, ki zajemajo široko paleto stilov in zvokov
- Poganjajo ga dual oscilatorji z naprednimi parametri, kot so LFO in manipulacija ovojnice ter parametri modulacije
- Nestabilnosti analogne opreme, modelirane, vključno z "uglašenim šumom" znotraj valovnih oblik
- Drugi oscilator ima podoscilator s sinusnimi, kvadratnimi in žaginimi valovnimi oblikami
- Neodvisen oscilator šuma, s funkcijami bele in rožnate barve
- Dva natančno modelirana analogna filtra z 11 edinstvenimi načini
- Prilagodljive možnosti usmerjanja filtrov, vključno s serijskim, split-osc ali split-noise
- Spremenite odziv svojega filtra z namensko ovojnico s parametri napada, razpada, vzdrževanja, bledenja in sproščanja
- Globalni nadzor ojačevalnika ponuja gumbe za nadzor hitrosti, napad, razpad, vzdržljivost in sprostitev, da prilagodite odziv vašega zvoka
- 16-stopenjski arpeggiator vključuje širok nabor kontrol, kot so tempo, melodija, hitrost, izenačenje, drsenje in drugo
- Več načinov predvajanja poskrbi za kateri koli slog igranja, vključno z večglasnim, monofonim, legato in več v načinu Unison
- Vintage, analogno modelirani učinki vam omogočajo, da izpopolnite svoj ton
- Prisotni so Chorus, flanger, phaser, delay in reverb
- Intuitiven prednastavljen brskalnik za pospešitev delovnega procesa
- Razširljiv vmesnik ustreza kateri koli velikosti monitorja
Specifikacije
- Sistemske zahteve
- operacijski sistem:
- Mac: OS-X 10.13 do OS-12. Združljiv s procesorjem M1 ARM
- Windows : Windows 7/8/10/11
- Format:
- Mac: 64-bitni AU, VST, VST3 in AAX
- Windows : 32 in 64-bitni VST, VST3 in 64-bitni. PC AAX za PT 12 ali novejši
- Združljivost: Združljivo s sistemom NI NKS
- Šifra izdelka: 1267-37