Celoten opis
Ogled popolnega opisa
Najsodobnejša programska oprema za 3D zvok
Na podlagi načela delcev lahko vsako zvočno datoteko uporabite za ustvarjanje sprožilnih točk, ki ustvarijo zvočni delec. Ob uporabi samo ene zvočne datoteke bo sistem delcev Sound Particles 2 vsak delček ustvaril isto datoteko z različicami, medtem ko bo ob uvozu več kot ene datoteke vsak delček naključno reproduciral eno od razpoložljivih zvočnih datotek. Z do milijon delci, ki so na voljo, Sound Particles 2 predstavlja razburljivo paleto razpoložljivih zvočnih oblik za contemporary filmsko ali televizijsko glasbo.
Vsak delec lahko uporabite na več različnih načinov, vključno s skupinami ali oddajniki. Skupine ustvarjajo vse delce hkrati, medtem ko oddajniki ustvarjajo delce s konstantno hitrostjo. Za večjo raznolikost lahko vsakemu delcu dodamo spreminjevalce zvoka in tako ustvarimo veliko bolj raznoliko paleto zvokov in gibanja med posameznimi delci. Ti modifikatorji zvoka so lahko vse od osnovnih funkcij, kot so EQ ali preprosti zamiki, do zelo zapletenih postopkov, kot so naključni filtri, naključni spreminjevalniki višine zvoka ali celo zrnati modifikatorji.
Povezovanje z viri animacije
S podporo za avtomatizacijo ključnih kadrov in animacijo se Sound Particles 2 povzpne na vrh vseh razpoložljivih 3D programov. Prevzemite nadzor nad prostorskim gibanjem zvokov v prostoru in nadzorujte vsako podrobnost avtomatizacije za eksperimentalno oblikovanje zvoka. Želite, da se zvok začne v tesni krogli in se po 30 sekundah razširi za 10 metrov? Ni problema. Zvočni delci bodo poskrbeli za animacijo in gibanje namesto vas. Z avtomatizacijo lahko nadzorujete parametre, povezane z modifikatorji gibanja, ki so vključeni za dodajanje naključnega gibanja delcev. Tako lahko na primer avtomatizirate na stotine delcev z naključnim spreminjanjem višine zvoka, ki se premikajo po prostorskem polju. Ustvarjanje oblikovanja zvoka v 3D-prostoru še nikoli ni bilo tako enostavno.
Sistem navideznih mikrofonov omogoča poglobljeno prilagajanje
Sistem virtualnega mikrofona v programu Sound Particles 2, ki deluje podobno kot virtualna zvočna kamera, ki se premika okoli vira zvoka, je vrhunsko orodje za potopitev. Z virtualnimi mikrofoni lahko delce posnamete z druge perspektive, kar zagotavlja boljšo povezanost med zvokom in vizualnim namigom na zaslonu. Hkrati lahko uporabljate več mikrofonov in izbirate med široko paleto formatov, tako da ste pripravljeni na vsako situacijo. Podprti so omni, kardioidni, hiperkardioidni, dvosmerni, stereo (XY, MS, AB, Blumlein, Decca Tree, ORTF), Ambisonics, večkanalni in celo potopni Dolby Atmos. Čeprav vam je na voljo širok nabor različnih nastavitev, vam Sound Particles 2 omogoča, da ustvarite prilagojeno postavitev zvočnikov, ki se uporablja v virtualnem mikrofonskem sistemu.
Celovita združljivost z videom
Ustvarjanje zvokov za video je najboljši način za povečanje realističnosti in verodostojnosti zvoka vašega filma ali televizije. Sound Particles 2 ponuja možnost nalaganja video posnetka ali slike in mešanja z znakom na zaslonu. Z uporabo sferičnega pogleda lahko delce vidite položene na sliko, kar vam omogoča natančnejše umeščanje zvokov v prostorsko polje. Poleg tega za tiste, ki delajo z navidezno resničnostjo, Sound Particles 2 omogoča uvoz 360-stopinjskih videoposnetkov za mešanje zvoka. Z uporabo virtualnih mikrofonov Ambisonics in priložene aplikacije VR Client lahko mešate skladbe z možnostjo sledenja glavi in tako vizualizirate, kako se zvok premika okoli vira videoposnetka.
Osupljiva kakovost zvoka
Vsak delec v Sound Particles 2, zgrajen na podlagi 64-bitne natančnosti s plavajočo vejico, je interno obdelan za čim boljšo kakovost zvoka. Prednost 64-bitne notranje obdelave je posledica količine zvokov, ki jih je mogoče mešati znotraj programa Sound Particles 2. Z uporabo do enega milijona delcev potrebujete velik dinamični razpon, ki pokriva vse od neposrednih zvokov eksplozij do oddaljenih zvokov šepetanja. Dinamični razpon v Stage mešanja se kompenzira z normalizacijo, ki se uporabi na izhodni stopnji, da se zagotovi bolj linearna raven zvoka za namene poslušanja. Seveda Sound Particles podpira vzorčevalne frekvence od 44,1 do 192 kHz, da ga lahko ne glede na sistem, ki ga uporabljate, zlahka vključite v svoj delovni proces.
Mnenja
"Delci so imeli neverjeten vpliv na naše delo, daleč nad vsem, kar bi lahko dosegli z gumbi, gumbi in drugo programsko opremo." - Cameron Frankley - nadzorni urednik zvoka (Geostorm )
"Iskreno lahko rečem, da še nikoli nisem uporabljal programske opreme, kot je Sound Particles. Resnično je zelo nenavadna - navdušena sem nad njo." - Jason W. Jennings - odgovorni urednik zvoka (Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows )
"Sound Particles ustvarja zvočne vsebine na svež in inovativen način. Šele zdaj sem spoznal, kaj vse je mogoče, in učim se razmišljati s povsem novim pristopom. Ima tudi verjetno najboljši Dopplerjev učinek, ki sem ga kdajkoli uporabil v programski opremi!" - David Farmer - oblikovalec zvoka (Gospodar prstanov, Hobit )
"Z delci lahko ustvarimo vse vrste res zahtevnih zvočnih pokrajin. To je fascinantno orodje, ki sem ga v oddaji velikokrat uporabil za gradnjo elementov." - Benjamin Cook - nadzorni urednik zvoka (Črna jadra - emmy za izjemno montažo zvoka )
Značilnosti
- Novo razvita spletna stran engine, optimizirana za odzivanje na spremembe v realnem času, da ohrani brezhibno kakovost zvoka ob prilagajanju parametrov.
- Množično ustvarjanje zvočnih učinkov s paketno obdelavo za hkratni izpis več sto upodobitev
- Vključenih je več kot 100 profesionalno izdelanih prednastavitev z možnostjo shranjevanja neskončnega števila nastavitev skladb
- Vsak vidik seje shranite kot uporabniško predlogo, ki jo lahko prikličete v vsaki novi seji, vključno s skladbami in nastavitvami mikrofona
- Brezhibna integracija s številnimi osnovnimi industrijskimi izdelki, kot je CGI
- Uvozite 3D informacije in povežite zvočne učinke s temi predmeti, da slišite, kako se končni izdelek sestavlja
- Upodabljanje v realnem času
- Samodejno dekodiranje katerega koli formata omogoča spremljanje v binauralnem zvoku
- Vključuje aplikacijo VR Client za spremljanje 360-stopinjskih videoposnetkov in zvoka Ambisonics neposredno v napravi s sistemom Android
- Virtualne mikrofone Ambisonics in aplikacijo VR Client lahko uporabite za spremljanje zvoka z možnostjo sledenja glavi med gledanjem videoposnetka 360
- Uporabite do milijon delcev zvočnih virov, ki se predvajajo hkrati, za globoko in obsežno aplikacijo za oblikovanje zvoka
- Modifikatorji zvoka vam omogočajo, da delce subtilno spreminjate, tako da ima vsak zvok svoj edinstven ton in značaj.
- Skupine delcev omogočajo hkratno ustvarjanje zvokov, medtem ko oddajniki delcev ustvarjajo zvoke s konstantno hitrostjo
- Široka paleta modifikatorjev zvoka, vključno s preprostimi spremembami, kot so EQ ali osnovni zamiki, do kompleksnih procesorjev, kot so filtri, naključni podpasovi, naključno spreminjanje višine zvoka ali zrnati modifikatorji
- Animacija ključnih kadrov in modifikatorji gibanja omogočajo dodajanje gibanja delcem
- The Sound Postavite v prostorsko perspektivo z virtualnimi mikrofoni, ki delujejo kot zvočna kamera
- Ustvarite nove postavitve virtualnih mikrofonov za prilagojene postavitve zvočnikov Custom
- Renderiranje v HOA Ambisonics do združljivih formatov ACN/FuMa/SID, N3D/SN3D/maxN)
- Podpira sodobne formate Dolby Atmos do Atmos 9.1 (bed), Auro 11.1/13.1, NHK 22.2
- Preklapljajte med metričnimi in imperialnimi meritvami, da boste bolje razumeli prostorske meritve
- Na voljo so popolni 2D in 3D prikazi
- Prostorsko sledenje in meritve širjenja omogočajo simulacijo dopplerjevega učinka pri zvoku, ki se premika po prostoru
- Naključni generatorji lahko ustvarijo nove delce iz istega vira za nekoliko drugačen zvok
- Sistem za podporo po najboljših močeh za pridobivanje povratnih informacij in industrijsko pomoč pri projektih
Specifikacije
Sistemske zahteve
- Operacijski sistem:
- Mac: OSX 10.9 ali novejša
- Windows: Windows 7/8/10
- Procesor: 2-jedrni ali zmogljivejši
- RAM: 4 GB ali več
- Prostor na disku: 620 MB
Splošno